Nuff Said
Naaahhh......
Laat het me weten !
B V D
Franklin
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een Philips brander en dan WinOnCd als Proggie om te branden en wat zijn precies "layers" ??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ok, ik post nooit wat en nu zit ik te katten. Is lullig van me. Maar heb ik nou gelijk of niet?
Afgezien daarvan: wat heeft dit bericht te zoeken in deze rubriek?
Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.
ff serieus, zoek ff in dit forum naar Force ASPI.
1. Heb je al de laatste firmware van je Philips cd brander gedownload?
2. Heb je de laatste ASPI-drivers?
3. Heb je de support site van Philips al bekeken of zij bekend zijn met dit probleem en wat je hier eventueel aan zou kunnen doen?
4. Heb je al een ander BURN-proggie uitgeprobeerd?
5. Wil je volgende keer dit soort vragen (over CD-R) in het volgende forum zetten: Opslagmedia & I/O Controllers
SUC6
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Je bent zelf natuurlijk ook niet één van de jongste meer.Op maandag 16 april 2001 20:39 schreef Christus het volgende:
Het kan zijn dat je brander te oud is. Had ik namelijk ook.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic