[BC3] Cd Branden onder Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Topicstarter
Laatste ASPI layers al geinstalled.

Ff op de adaptec site kijken.

Nuff Said

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo ik wilde graag weten of er speciale software moet wezen voor een Branderproggie zoals WinOnCd , want ik heb nu al 2 mislukte cd''s en daar word je niet vrolijker van of is ......Windows BUG ??

Naaahhh......

Laat het me weten !

B V D

Franklin

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Wat houd Adaptec in dan?
Ik heb een Philips brander en dan WinOnCd als Proggie om te branden en wat zijn precies "layers" ??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:43

warnas

Ja, dé...

"Windows bug?" vraagt-ie... ik wil het niet speciaal voor M$ opnemen maar sommige mensen wijzen wel ERG snel naar Windows zeg. W2K is al bijna een jaar uit en meneer ontdekt nu even een enorme bug: je kunt geen CD''s branden. En hij heeft er ''al'' twee geprobeerd. Dat noem ik nog eens een grondig gedocumenteerde analyse. Al eens geprobeerd op 1x of 2x te branden? Gebruik je een imagefile van je HD of kopieer je van een CD die je als bierviltje gebruikt? Om eens wat andere oorzaken te noemen...

Ok, ik post nooit wat en nu zit ik te katten. Is lullig van me. Maar heb ik nou gelijk of niet?

Afgezien daarvan: wat heeft dit bericht te zoeken in deze rubriek? :?

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Als je een Via chipset moederbord hebt en je gebruikt de Via busmaster drivers kun je niet branden onder Win2K (bekend probleem). Zo niet wat meer info zou makkelijk zijn (en wtf doet dit topic in V&B :? ).

PC Specs

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ik denk dat je de laatste detonators moet installeren >:)

ff serieus, zoek ff in dit forum naar Force ASPI.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Ik heb een paar dingen te zeggen:
1. Heb je al de laatste firmware van je Philips cd brander gedownload?
2. Heb je de laatste ASPI-drivers?
3. Heb je de support site van Philips al bekeken of zij bekend zijn met dit probleem en wat je hier eventueel aan zou kunnen doen?
4. Heb je al een ander BURN-proggie uitgeprobeerd?
5. Wil je volgende keer dit soort vragen (over CD-R) in het volgende forum zetten: Opslagmedia & I/O Controllers

SUC6

• BC3 Victim
Ja SORRY , ik had er eigenlijk niet helemaal goed bij nagedacht op welk forum dus , ja dan krijg je dit soort dingen en bedankt voor de (positieve) meningen !!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Kijk eens op de microsoft hardware compatibility lijst. Het kan zijn dat je brander te oud is. Had ik namelijk ook.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 20:39 schreef Christus het volgende:
Het kan zijn dat je brander te oud is. Had ik namelijk ook.
Je bent zelf natuurlijk ook niet één van de jongste meer. ;)

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Verwijderd

ik heb een hp7200i met win2k, en met nero 5nogwat draait het heerlijk..
Pagina: 1