Ola,
Vervolg op dit topic:
1 grote zwarte stofboel... ik wist niet dat die dingen zo complex waren... Nu heb ik em dus open, en ik dacht kijken of er iets doorgebrand eruit ziet, nou het ziet er uit of ik em net de openhaard uit heb getrokken... Alleen ruikt ie niet verbrand.. een soort roet laag van stofdeeltjes...
Zou ik de boel kunnen stofzuigen oid? Zodat misschien een contactje weer vrijkomt, of weet ik veel wat...
De kans dat ik dan verbrande onderdelen beter herken lijkt me makkelijker..
Iemand ervaringen met dit soort activiteiten?
Zou graag wat info willen hebben, wat vaak kapot gaat bij zo''n ding, en wat de eerste dingen zijn die je moet controleren?
Bedankt alvast...
Vervolg op dit topic:
Korte inhoud:
Nu heb ik maar besloten de kap eraf te halen ... Cholera zeg, wat een inhoud...Ik draai een blije server thuis... En er zit een 3 jaar oude Daewoo 17" monitor op, prima ding voor de server...
Nu kom ik thuis, ding doet het niet meer, server draait, alleen lampie gaan niet meer aan... zelfs als ik de stekker stroom achterin me monitor douw, gaat er geen knettering of geluidje door me monitor, het stonk niet in huis dat ie doorgebrand was ofzo... Enkel dus lichtje gaat niet meer aan... Ik heb In de monitor geroken en ook niks branderigs qua reuk.
Nu mijn vraag, is ie echt naar zijn mallegrootje? Of zeg je van nou nee, geef em een kruik, en een lekkere borrel en hij werkt weer...
Oftewel, kan ik em repareren, of moet ik mijn DV camera pakken en kewle agressieve dingen met dat ding gaan doen
1 grote zwarte stofboel... ik wist niet dat die dingen zo complex waren... Nu heb ik em dus open, en ik dacht kijken of er iets doorgebrand eruit ziet, nou het ziet er uit of ik em net de openhaard uit heb getrokken... Alleen ruikt ie niet verbrand.. een soort roet laag van stofdeeltjes...
Zou ik de boel kunnen stofzuigen oid? Zodat misschien een contactje weer vrijkomt, of weet ik veel wat...
De kans dat ik dan verbrande onderdelen beter herken lijkt me makkelijker..
Iemand ervaringen met dit soort activiteiten?
Zou graag wat info willen hebben, wat vaak kapot gaat bij zo''n ding, en wat de eerste dingen zijn die je moet controleren?
Bedankt alvast...