Ik heb net ff m''n oude compaq ontleed. Toen zag ik dus dat daar best wel een grote heatsink opzat. Die wilde ik gebruiken voor mijn Geforce 2 MX kaart. Wilde hem op het geheugen zetten. Heeft dat zin? Als ik nu aan de heatsinks die op het geheugen zitten (kleine heatsink, die eerst op de gpu zat) voelen ze helemaal niet warm aan.

Hehe, ach ja, maar misschien wil iemand em kopen, kan ik ernog geld mee verdienenOp zondag 15 april 2001 23:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Het maakt misschien een paar mhz uit, ik zou ze er gewoon voor de sier opdoen
Heb het hard nodig
Maar voor die maar mhz''jes kan ik er wel wat beters mee gaan doen. Maar weet niet wat, behalve verkopen.
Heb je nou een cooler op je geheugen?Op maandag 16 april 2001 09:52 schreef frits het volgende:
Dat kan niet!
De kleur van je heatsink is namelijk niet goed.>:)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was ik eerst ook van plan maar ik heb het niet uitgevoerd.
Tot hoeveer kan jij ''em overclocken?
Verwijderd
Naast de originele heatsink had ik nog een heatsink hangen die mijn geheugen actief koelde met een extra fan. De andere heatsink werd gekoelt door een fan op de pci kaart stond.
Ik kon hem overklokken tot 210, maar ik weet niet hoever die kwam zonder de extra koeling want dat heb ik niet geprobeert.
Nu een Radeon en het beeld is 100x beter.
Ik kon hem overklokken tot 210, maar ik weet niet hoever die kwam zonder de extra koeling want dat heb ik niet geprobeert.
Nu een Radeon en het beeld is 100x beter.
Verwijderd
ja nou, ik heb dit weekend mijn mx behangen met fans en heatsinks, maar echt veel meer Mhztjes heb ik er niet uit gekregen, ging al tot 210, nu beidde op 220, maar echt stabiel.... issie niet!
Pagina: 1