On request gepost:
Hoe krijg ik DirectX Texture Compression aan de praat met mijn Voodoo5?
Dit gaat als volgt. Zorg eerst dat je de extra textures van CD2 hebt geinstalleerd. Dat zijn dus de S3TC textures.
Dowload de volgende drivers en unzip deze naar je UnrealTournement\system\ directory en overschrijf de oude.
selachii.xcl-clan.com/renderers.zip
Ga vervolgens naar je UnrealTournement.ini en wijzig het volgende bij de gegevens van Direct3D (ongeveer op 1/4e van het document) (Doe gewoon copy paste eroverheen, backup desnoods je eigen ini file)
[D3DDrv.D3DRenderDevice]
VolumetricLighting=False
ShinySurfaces=False
Coronas=True
HighDetailActors=True
UseMipmapping=True
UseTrilinear=False
UseMultitexture=True
UsePageFlipping=True
UsePalettes=True
UseFullscreen=True
UseGammaCorrection=True
DetailTextures=False
Use3dfx=False
UseTripleBuffering=False
UsePrecache=False
Use32BitTextures=True
DescFlags=0
dwDeviceId=9
dwVendorId=4634
UseAGPTextures=False
UseVideoMemoryVB=False
UseVSync=False
Description=Voodoo5 5500 AGP
Use32BitZBuffer=False
UseVertexFog=False
En dan nu nog het laatste. Ga naar de propertie''s van je Voodoo en zet Geometry Assist op ''Enabled(reboot required)'' Als je dit niet doet werkt het NIET en als je deze optie niet hebt dan heb je TE oude drivers...down dan ff een nieuw setje. Ik zou voor beta 1.04.1 gaan en niet voor de x3dfx drivers gaan.
Veel suc6 en post als je problemen hebt.
Hier is ff een voorproefje:
Hoe krijg ik DirectX Texture Compression aan de praat met mijn Voodoo5?
Dit gaat als volgt. Zorg eerst dat je de extra textures van CD2 hebt geinstalleerd. Dat zijn dus de S3TC textures.
Dowload de volgende drivers en unzip deze naar je UnrealTournement\system\ directory en overschrijf de oude.
selachii.xcl-clan.com/renderers.zip
Ga vervolgens naar je UnrealTournement.ini en wijzig het volgende bij de gegevens van Direct3D (ongeveer op 1/4e van het document) (Doe gewoon copy paste eroverheen, backup desnoods je eigen ini file)
[D3DDrv.D3DRenderDevice]
VolumetricLighting=False
ShinySurfaces=False
Coronas=True
HighDetailActors=True
UseMipmapping=True
UseTrilinear=False
UseMultitexture=True
UsePageFlipping=True
UsePalettes=True
UseFullscreen=True
UseGammaCorrection=True
DetailTextures=False
Use3dfx=False
UseTripleBuffering=False
UsePrecache=False
Use32BitTextures=True
DescFlags=0
dwDeviceId=9
dwVendorId=4634
UseAGPTextures=False
UseVideoMemoryVB=False
UseVSync=False
Description=Voodoo5 5500 AGP
Use32BitZBuffer=False
UseVertexFog=False
En dan nu nog het laatste. Ga naar de propertie''s van je Voodoo en zet Geometry Assist op ''Enabled(reboot required)'' Als je dit niet doet werkt het NIET en als je deze optie niet hebt dan heb je TE oude drivers...down dan ff een nieuw setje. Ik zou voor beta 1.04.1 gaan en niet voor de x3dfx drivers gaan.
Veel suc6 en post als je problemen hebt.
Hier is ff een voorproefje:
...gamen blijft leuk...