[BC3] Coolbits kan niet verder dan 250 mhz?

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:41

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb een GF2GTS die ik graag een flink eindje wil overklokken.

Ik wil daarvoor gebruik maken van de coolbits (Detonator 7.58), maar die gaat voor de core maar tot 250 terwijl ik toch verder wil gaan.

Weet iemand hoe dat te doen is?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je kan in je register in windows wijzegingen aanbrengen, makkelijker is powerstrip , die laat je wel hogere snelheden toe

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
coolbits gaat dik over de 300 heen....... ligt namelijk aan je kaart hoever die je laat gaan. Die van mij kan tot de 210, maar die van een kennis van me gaat tot de 350 die heb een gf2

Verwijderd

I don''t think that''s totaly correct.

Download van www.tweakfiles.net de geforce tweak utility. daarmee kan ik mijn MX als ik wil op 300 core/300 mem zetten >:)!

Niet dat het werkt ofzo, want hij wordt veels te warm. Je moet daar handmatig klokken.
Dus intypen :).

Ben zeer voorzichtig, als er vreemde lijnen en kleuren in het beeld komen NOKKEN!

Quake3 is een goeie test! Zet de resolutie en scherpte op max bij 32 bit en speel een half uur met 20 bots. als alles nog loopt en je hebt geen vage kleuren, lijnen, pixeld e.d. dan ben je geslaagd:)!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:41

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb het nog met PowerStrip geprobeerd, maar zonder speciale koeling gaat de core niet verder dan 200@250. Dus coolbits is vooralsnog goed genoeg.

Het geheugen overklokken is heel wat leuker. Van 333 naar 410 vind ik geen slechte prestatie... Ook al is het DDR en is het dus in feite 166@205... :)

Ach, wanneer mijn bankrekening weer eens wat beter gevuld is dan koop ik wel RAM-heatsinkjes en een nieuwe cooler voor de GF2 zelf...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
durf eens naar 260 te gaan , 250 slaat nl vast hier , maar 260 niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1