Toon posts:

[BC3] Mijn PC crashed na de benchmark uitkomst 3dmark201

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een benchmark van 3dmark 2001 (als de score in beeld is) crashed mijn PC. Dit is ontstaan nadat ik faswrite support in de bios aan had gezet. Die staat nu weer uit en ik ga het nog een keer proberen.

Ook staat het ram iets hoger
(146 Mhz cas3@cas2). Maar volgens mij ligt het daar niet aan. Kga nu nog een benchmark draaien met 2001. ik zal straks zeggen of hij eer vast liep zonder fastwrite)!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Hij kan ook te ver geoverclockt zijn. Mijn CPU draait soms een uur lang op 1150 met een koetje, en zodra de CPU niet meer zwaar belast wordt (koetje uit) dan crasht ie meteen. Dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
hmm, there you have a point!

Maar de benchmark draai ik na een boot.

En 146 cas3 doet no prob!

FUCK, faswrite is het probleem :(!

Dan maar zonder fastwrite. zoveel improvement zag ik nu ook weer niet in de performance!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, is het mogelijk dat mijn mobo abitkt7a niet echt stabiel is met fastwrite?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 15 april 2001 18:11 schreef Ro2 het volgende:
Beste tweakers, is het mogelijk dat mijn mobo abitkt7a niet echt stabiel is met fastwrite?
Dat hangt van je BIOS versie af. Bij sommige versie was er een samenhang met een andere BIOS optie waardoor er problemen ontstonden.

http://go.to/kt7faq

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein