Toon posts:

[BC3] G400 probs op PIII-800 met CUV4X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He lui,

ik heb sinds kort een Matrox G400 32mb in m''n PIII-800EB ingebouwd. Die kaart zat eerst in een Celeron 458. De PIII bevatte een Voodoo2 en deze kaarten zijn nu omgewisseld. Het probleem wat ik nu heb is als volgt. De performance van de G400 op de PIII is gewoon afschuwelijk. In bv Quake II, Sin, Half-Life en Unreal Tournament (toch vrij ouwe spellen) zakt de performance regelmatig onder de 10fps. Zelfs op m''n ouwe Celeron lag de performance nog veel hoger dan dat. Het enige verschil wat ik kan bedenken is dat op de Celeron Side Band Adressing enabled was en op de PIII nu disabled, maar dat kan toch niet zoveel schelen? Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik gebruik al de nieuwste drivers van Matrox.

Hardware: Intel PIII-800EB, Asus CUV4X, 128mb PC133, Matrox G400 32mb OEM, Win98SE, nieuwste drivers voor de videokaart. VIA 4-in-1 driver is ook geïnstalleerd.

Hardware van de andere bak: Intel Celeron 366 @ 5.5x83, Abit ZM-6, 128mb PC100, NVidia Vanta LT 8mb AGP + Voodoo2, Win98SE.

Verwijderd

turbogl halen bij matrox en de nieuwe drivers

en niet zeggen dat bij de nieuwe drivers er al in zit want dat is dus niet waar

kan je ze niet vinden dan stuur ik ze wel op
moet je wel de email adres geven

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En heb je de via-drivers geinstalleerd? Dat scheelt ook NOG_AL wat.

Verwijderd

Topicstarter
TurboGL heeft toch geen nut bij Direct3D games, snugger...en als jij nieuwere drivers kan vinden dan de 6.51.nogwat mag je die link hier wel ff posten...