[BC3] Is mijn V6600 deluxe capture kapot??

Pagina: 1
Acties:

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Ik heb een V6600 deluxe. Nou had ik al een tijdje mijn capture mogelijkheid niet meer gebruikt. Ik wilde dus vandaag een videootje capturen en ik start asuslive op: video decoder detecting occurs error! The reason could be: 1.Your display card doesn''t have a Video decoder (duh).
2. Your monitor or monitor driver is not proper design for l2Cbus control.''

erg vaag dus, hij heeft altijd goed gewerkt!
Ook merk ik op dat asus smartdoctor niet meer werkt! dit geeft smartdoctor als error: ''This program isnt consistent with current VGA card! Program aborts''
dit is erg vaag want smartdoctor heeft het altijd gedaan! Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd: nog steeds dezelfde errors.:(
Is iemand dit wel eens eerder tegengekomen?
(ik hoop niet dat m''n decoderchip verrot is;(

aAarGhh

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan het zijn dat je NVidia drivers geinstalleerd hebt ipv. de Asus drivers?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jellyshock

jellyshock

Topicstarter
Nee, het zijn echt de ASUS drivers die ik geinstalleerd heb. En ik heb ook de nieuwste versie van asuslive.

aAarGhh

• BC3 Victim
Oh, nog iets, kijk ook even welke monitor er nu ingesteld staat. Soms is het zo dat een driver-update de verkeerde monitor installeerd (bv. default plug ''n pray).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik denk sowieso dat dit een instellingen-issue is, draait je systeem overclocked?

• jellyshock

jellyshock

Topicstarter
Het lijkt er nu echt op dattie gewoon naar z''n Maker is..:(, tenminste.. de decoderchip dan. Ik heb em ff geinstalleerd in mijn andere systeem. Een heel andere configuratie en daar geeft ie dezelfde foutmeldingen. Dat kan haast niet anders of hij is echt kapot! Wel zwaar kut, gelukkig zit ik nog in de garantieperiode.

aAarGhh

Pagina: 1