Verwijderd
Wat een sof zeg,ik maar denken dat die schaduw die ik had aan m''n monitor lag....nix van dat alles, dat ding is super perfect echt een goddelijk ding gewoon,volgende keer zal ik wat beter kijken voor ik ga roepen dat ik weeris genaaid ben, en als klap op de vuurpijl verwees onze zeer gewaardeerde Dark (driehonderd duizend maal dank jongen
) me naar een fix om die geforce2 gts zo te modden dat het beeld nu perfect is (ja het is me gelukt en hoe!!!
) het is best eff een tricky ingreep(zeg maar gerust bloedje link) maar de moeite dubbel en dwars waard!!! zo nu mag ik me ook wel tweaker noemen dacht ik zo
Verwijderd
Thanx TrancerOp zondag 15 april 2001 11:53 schreef Trancer het volgende:
Nou, mooi toch dat het gelukt is
En ja, die Iiyama''s zijn mooie dingen
Suc6 ermee
Verwijderd
Mooi dat alles nu goed werkt.
Maarre, voordat mensen nu gaan denken dat Geforce2 GTS kaarten slecht zijn op dit punt, dat is echt niet zo hoor. Zal sterk van het merk afhangen.
Ik draai zelf al vanaf september 1600x1200x32 @85 Hz met een Asus V7700 DeLuxe (Geforce 2 GTS) ook op een Iiyama A201HT (Vision Master Pro 510).
Schaduwen of andere ongeregeldheden ?? Nog nooit gezien. Haarscherp tot in de hoeken, en daarbij gebruik ik gewoon de met de Iiyama meegeleverde VGA kabel.
Pas als ik de verversingsfrequentie tot boven de 95 Hz opschroef (nog steeds in 1600x1200x32) neemt de scherpte wat af. Maar ja, dan zit je ook wel tegen de limiet (100 Hz) aan. Of dat nou aan de kaart of de monitor ligt, geen idee. Is ook niet belangrijk, 85 Hz is prima
Maarre, voordat mensen nu gaan denken dat Geforce2 GTS kaarten slecht zijn op dit punt, dat is echt niet zo hoor. Zal sterk van het merk afhangen.
Ik draai zelf al vanaf september 1600x1200x32 @85 Hz met een Asus V7700 DeLuxe (Geforce 2 GTS) ook op een Iiyama A201HT (Vision Master Pro 510).
Schaduwen of andere ongeregeldheden ?? Nog nooit gezien. Haarscherp tot in de hoeken, en daarbij gebruik ik gewoon de met de Iiyama meegeleverde VGA kabel.
Pas als ik de verversingsfrequentie tot boven de 95 Hz opschroef (nog steeds in 1600x1200x32) neemt de scherpte wat af. Maar ja, dan zit je ook wel tegen de limiet (100 Hz) aan. Of dat nou aan de kaart of de monitor ligt, geen idee. Is ook niet belangrijk, 85 Hz is prima
dat is meer een gegeven wat de kwaliteit van je monitor zelf aangeeft, je videokaart geeft voor alle pixels even scherp signaal weg. afstellen van de hoeken das de monitor z''n taak. dat je op 95Hz ''vaagheid'' krijgt, dat kan aan monitor en videokaart liggen.erp tot in de hoeken
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Mijn gts is van hercules, die gaat standaard echt de fout in met een Iiyama 510 22"
O ja die mod. staat in m''n vorige topic:
Iiyama 510 22" nog steeds niet goed!!!!
wel goed dus
pas op met die mod,je kan hem er wel degelijk mee mollen als je niet heel goed uit kijkt wat je doet.
O ja die mod. staat in m''n vorige topic:
Iiyama 510 22" nog steeds niet goed!!!!
wel goed dus
haha ik ben blij dat het voor jou ook wat oploste, zoals ik zei.
Bij mij werkt het ook echt heel behoorlijk nu, hoewel een matrox g450 nog beter 2d beeld geeft... naar verluid dan, want zelf heb ik ''t niet gecheckt.
Best jammer dat die topic gesloten is nu, ten eerste best interressant, en nu kan niemand meer reageren, ten tweede heb ik toch tijd in het maken/plaatsen van de plaatjes gestopt.
Bij mij werkt het ook echt heel behoorlijk nu, hoewel een matrox g450 nog beter 2d beeld geeft... naar verluid dan, want zelf heb ik ''t niet gecheckt.
Best jammer dat die topic gesloten is nu, ten eerste best interressant, en nu kan niemand meer reageren, ten tweede heb ik toch tijd in het maken/plaatsen van de plaatjes gestopt.
Verwijderd
Kijk Loekos, dit waardeer ik nou in mensen!Op zondag 15 april 2001 01:05 schreef loekos het volgende:
Wat een sof zeg,ik maar denken dat die schaduw die ik had aan m''n monitor lag....nix van dat alles, dat ding is super perfect echt een goddelijk ding gewoon,volgende keer zal ik wat beter kijken voor ik ga roepen dat ik weeris genaaid ben, en als klap op de vuurpijl verwees onze zeer gewaardeerde Dark (driehonderd duizend maal dank jongen
Uiteindelijk toch toegeven dat ze fout zaten.
Ik hoop dat ik je in de toekomst op een normale manier kan spreken en geen heen en weer gezeik meer.
(oja, was mn deurbel stuk?
nou niet weer opnieuw beginnen heh! dat begint nogal te vervelen....(oja, was mn deurbel stuk?)
Verwijderd
Ja en te bedenken dat ik dit schreef op 15 april.... en jij begon te zeiken op 16 april, dan vind je het nu denk ik ook niet vreemd meer dat ik een beetje nors werdOp zaterdag 21 april 2001 20:06 schreef Zeurkop het volgende:
[..]
Kijk Loekos, dit waardeer ik nou in mensen!
Uiteindelijk toch toegeven dat ze fout zaten.
Ik hoop dat ik je in de toekomst op een normale manier kan spreken en geen heen en weer gezeik meer.
(oja, was mn deurbel stuk?)
laat me raden... weerstandjes doorverbinden en capacitors verwijderen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1