[BC3] Matrox 16mb werkt niet..............

Pagina: 1
Acties:

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
begin es met hele lage waarden...
agp 1x
of mischien zelfs under-klokken +)
alles wat fast kan uit!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Mamphiz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 21:03
Geplaatst door Mamphiz - zaterdag 14 april 2001 22:10

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb thuis een msi k7t turbo moederbord met een AMD Athlon 850, met als videokaart een Matrox G450 DH 16 mb. 256 mb intern. Maar ik krijg deze niet goed geinstalleerd!!!

Ik heb al de nieuwste drivers voor via chipset (heb hem ook op turbo en normaal geprobeerd te installeren!) werkt allemaal niet! ook heb ik de nieuwste drivers voor Matrox. Ik probeer het telkens te testen met black and white of unreal tournament. Als ik de via chipset nog niet geinstalt heb loopt alles wel, maar op primaire beeldbestuur programma, en als ik unreal opstart na het installen van de viachipset drivers krijg ik niet eens het introotje maar meteen een fout als die over wil schakelen naar de intro met als titel:
Critical error
Failed to preallocate initial textures, 4x4: DDERR_OUTOFVIDEOMEMORY

Kan iemand helpen?????:?
mzzl

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer het als eerste eens te testen met een ander programma; bv. 3dmark2000.

Lijkt mij erop dat beide spellen te grote textures proberen te gebruiken voor die 16Mb, denk niet dat het aan de installatie of de kaart ligt maar gewoon aan die spellen.

Vandaar: 3dmark2000 of 2001 even proberen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mamphiz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 21:03
ik heb met al een paar progies (3dmark) gebanchmarked, en daar had ik een score van rond de 800!
niet echt hoog dus....

kun je daar iets mee? Ik heb alle instellingen van mijn videokaart op minimum
640*480 16 bit

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

crosspost
[topic=161384]
waar gaan we antwoord geven.

? weet jij wat.