De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou ik nam dus contact op met perfect-systems waar ik de monitor weg heb. En hun zeiden leuk dat ik maar naar contact op moest nemen met service van IIyama.Op zaterdag 14 april 2001 20:46 schreef matrex het volgende:
Ja dat is duidelijk een gevalletje DOA (dead on arrival). Ga terug naar die zaak en je hoort een nieuwe mee te krijgen. Je kunt alleen terug naar je dealer met DOA bij iiyama de rest wordt door het teleplan geregeld.
Ze maken zich er erg makkelijk van af:(
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Toch vreemd dat bijna alle tijdschriften die Iiyama''s testen ze over het algemeen als ''goed'' testen (meestal niet als beste, maar daar is de prijs ook niet naar). Het irriteert mij gewoon af en toe. Of een merk is super of een merk is slecht. Het lijkt soms wel of er geen tussenvormen bestaan op dit forum..
Ten eerste heb ik dus nimmer nooit niet gezegd dat IIyama slecht is. Dus leg mij geen woorden in de mondOp zondag 15 april 2001 13:34 schreef msturm10 het volgende:
Iiyama''s zijn echt niet slecht.. WAt mij opvalt is dat tot voor kort (3 maanden terug) iedereen hier Iiyama op zat te hemelen, dat het fantastische monitoren zijn. En nu lijkt iedereen Iiyama slecht te vinden, slechte service, veel kapot.
Toch vreemd dat bijna alle tijdschriften die Iiyama''s testen ze over het algemeen als ''goed'' testen (meestal niet als beste, maar daar is de prijs ook niet naar). Het irriteert mij gewoon af en toe. Of een merk is super of een merk is slecht. Het lijkt soms wel of er geen tussenvormen bestaan op dit forum..
Ten tweede het komt inderdaad best wel veel voor dat zo''n monitor al dood is bij levering. Wat niet hoeft te betekenen dat ze slecht zijn maar hoe de PTT hier mee om gaat.
Het lijkt wel of er gewoon me gegooid wordt ofzo. Want ik hoor en lees vaak zat dat monitoren enz. al kapot zijn bij levering.
Nee, je kunt binnen 8 dagen gewoon je geld terugeisen omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Krijg je je geld terug, ga je naar een andere shop en dan neem je gewoon een LG FlatronOp zaterdag 14 april 2001 20:59 schreef SIayer het volgende:
[..]
Nou ik nam dus contact op met perfect-systems waar ik de monitor weg heb. En hun zeiden leuk dat ik maar naar contact op moest nemen met service van IIyama.
Ik had het ook niet jouwOp zondag 15 april 2001 22:15 schreef SIayer het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik dus nimmer nooit niet gezegd dat IIyama slecht is. Dus leg mij geen woorden in de mond
Verwijderd
Door dit soor problemen krijg Iiyama ook vaak een verkeerde naam