De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Oftewel drivers voor je Voodoo2 zoeken, die compatible zijn met je KT133(a) en roken, die Voodoo2!!!:)
Verwijderd
Voodoo2 is oud en nog steeds goed..
Die kaart word volgens mij in de meest verschillende spellen ondersteunt
Die kaart word volgens mij in de meest verschillende spellen ondersteunt
Lees alle spellen. Bij een KT133 is echter een probleempie ontstaan. Je moet de DX7-beta drivers hebben, of wat onofficiele drivers van zelfmakelij. V2 rookt op een Athlon systeem.... Best leuk om te zien, dat afgezien van beeldkwaliteit een V2 nog mooie resultaten laat zien.
Verwijderd
Ik denk dat ik de mijne ook maar eens overzet...
Zit er tenminste iets in, die kyro is een klein kaartje, netwerkkaartje steld ook niks voor....
En die voodoo heeft geen last van stof... hoe ze dat bij compaq doen weet ik niet (zit in een compaq)
Zit er tenminste iets in, die kyro is een klein kaartje, netwerkkaartje steld ook niks voor....
En die voodoo heeft geen last van stof... hoe ze dat bij compaq doen weet ik niet (zit in een compaq)
Thnx Guys,
Nieuwe driver werkt uitstekend!
Voodoo2 schopt kont!!!
Nieuwe driver werkt uitstekend!
Voodoo2 schopt kont!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1