[BC3] Voodoo2 op ASUS A7V 133?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb onlangs mijn oude PII 400 vervangen door een Athlon 1200(266) met een ASUS A7V133 MoBo. Alles draait prima, behalve m''n 2 Voodoo2 kaarten (SLI). Ik dacht eerst dat ik een probleem had met m''n voeding van 235W (Athlon en Voodoo beide grootverbruikers...) maar als ik dit test in een identieke configuratie met 300W, heb ik precies hetzelfde: als ik de kaarten inbouw (1 of 2, maakt niet uit) gaat alles nog prima. Windows98 start gewoon op en geeft ook aan dat er nieuwe hardware gevonden is. Drivers istaleren gaat ook prima (versie 3.02.02) maar dan gaat het bij het opnieuw opstarten fout. Twee opties: of de PC komt in een lus waarbij steeds opnieuw wordt opgestart, of Windows wordt opgestart en loopt meteen vast. Nieuw BIOS, ander PCI slot, andere PCI kaarten verwijderen, niets helpt. Iemand enig idee?

En ja ja, ik weet het: Voodoo2 = oud maar geeft wel fantastisch beeld bij Unreal Tournament of Tomb Raider 3 en 4.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

hmm, ja wel enig idee

kijk eens op http://tempest.xcl-clan.com

TT

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Oftewel drivers voor je Voodoo2 zoeken, die compatible zijn met je KT133(a) en roken, die Voodoo2!!!:)

Verwijderd

Voodoo2 is oud en nog steeds goed..

Die kaart word volgens mij in de meest verschillende spellen ondersteunt

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Lees alle spellen. Bij een KT133 is echter een probleempie ontstaan. Je moet de DX7-beta drivers hebben, of wat onofficiele drivers van zelfmakelij. V2 rookt op een Athlon systeem.... Best leuk om te zien, dat afgezien van beeldkwaliteit een V2 nog mooie resultaten laat zien.

Verwijderd

Ik denk dat ik de mijne ook maar eens overzet...

Zit er tenminste iets in, die kyro is een klein kaartje, netwerkkaartje steld ook niks voor....

En die voodoo heeft geen last van stof... hoe ze dat bij compaq doen weet ik niet (zit in een compaq)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Thnx Guys,

Nieuwe driver werkt uitstekend!

Voodoo2 schopt kont!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1