Toon posts:

[BC3] voodoo2 ref drivers w9x ook voor winme ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik heb 2 voodoo2 kaartje en wil die in sli gaan gebruiker (tja zonde om weg te gooien) maar nu wil ik weten of ik de reference drivers die op de 3dfx site staan voor w9x wel werken met winme. (de drivers zijn van 27jan2000...

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:44

MrN

die drivers werken wel!!!!!!
Ik draai ook win me op mijn oude pc met een voodoo 2.
En alles doet het daar!!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
win ME behoort nog steeds tot de win9x familie (win9x is win95,98, ME en alle varianten daarop)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Topicstarter
Thx for the info..

En winme mag dan misschien wel bij de w9x family horen maar Creative heeft aparte drivers voor de SB!Live en voorheen had nvidia ook aparte drivers voor hun kaarten (nu niet meer) dus er zit hier en daar wel iets anders.

Verwijderd

Ik gebruik 9x drivers altijd in ME, ook die van m''n sblive en voodoo2

Verwijderd

WinME drivers ondersteunen hibernate (toch?)
Als je gewone w98 drivers gebruikt, gaat hibernaten niet zo lekker.

Verwijderd

Topicstarter
na, ik heb dus de reference drivers van 3dfx voor win98 geinstalleerd en dan loopt mijn bak vast (windoos start wel maar daarna blijft het zandlopertje staan en kan ik niets meer doen..

Ik heb een athlon 800 met en sblive een realtek nicje en en asus v7700 met een abit kt7raid mobo. Iemand bekend met deze combinatie ?

Heeft iemand misschien de originele diamond drivers want die cd ie euh zwaar gekrast :(
Pagina: 1