Toon posts:

[BC3] Iiyama 510 22" nog steeds niet goed!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hij werd vanmorgen afgeleverd door teleplan,(vrijdag de dertiende) en jullie raden het al..... NIX AAN GEDAAN!!!!!!!!! oftewel het is nog exact het zelfde!

ik zit dus nog steeds tegen die schaduw naast objecten en lettertjes aan te staren!!!

Ik was in staat om hem uit m''n slaapkamer raam te pluren, ;( ik weet het ik had hem gelijk binnen die 8 dagen terug moeten sturen
maar ik was 1 dag te laat^$$#!@$#^%$#$!#%#$@:( nu kreeg ik van iemand in dit forum een tip om een zeer goede kwaliteit bnc kabel te kopen, maar ik heb al zo''n kabel alleen koste deze maar 65 piek, zou dat er mee te maken hebben? ik denk zelf van niet omdat deze kabel een perfect beeld geeft op m''n Iiyama vmpro 17", maar ik weet nog wel dat ik op die monitor een gewone kabel had zitten die ook schaduw gaf, wat ik dus elimineerde met die bnc kabel van 65 piek.

nu mijn vraag.... wat denken jullie, zou ik het probleem kwijt zijn met een goede kwaliteit bnc kabel??? ik geloof dat je die dingen ook kunt kopen voor 175 gulden ofzo.

Verwijderd

Ik heb er een BNC van 90 piek aan hangen. Maar ook met de standaard D-Sub (2 minuten geprobeerd) heb ik geen echte schaduwen.

Is het niet gewoon je videokaart die het niet trekt?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Die schaduwen dat komt vanwege je kabel. 100% zeker - ik had het ook. Ik heb er nu een VGA kabel van 60 piek aan hangen met vergulde connectors en nu is het goed...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt!!! :) alles wat ik hoor is meegenomen.

Tsja m''n video kaart.... het is maar een hercules geforce2 gts 64 mb, maar geeft op m''n vmpro 17" een superstrak beeld(met bnc kabel).

bij mij is het trouwens ook zo dat bnc dezelfde schaduw geeft als d-sub op die 510.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 20:23 schreef Knakker het volgende:
Die schaduwen dat komt vanwege je kabel. 100% zeker - ik had het ook. Ik heb er nu een VGA kabel van 60 piek aan hangen met vergulde connectors en nu is het goed...
Ik zou een groot gat in de lucht springen als dat zo was.. maar hoe verklaar jij dat die vmpro 17" met dezelfde kabel die ik voor die 510 gebruik wel een goed beeld geeft :?

Is er hier iemand die een goede ervaring heeft met een bepaald merk bnc kabel?

Verwijderd

De bandbreedte voor een signaal van 1024x768 is ee nstuk minder dan die voor 1600x1200. Hoe meer bandbreedte, hoe meer interferentie, en hoe dikker je kabel moet zijn.

• Knakker
  • Laatst online: 31-07 17:39
Waarschijnlijk komt dat omdat het beeld van je VMP510 groter is...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 20:43 schreef Knakker het volgende:
Waarschijnlijk komt dat omdat het beeld van je VMP510 groter is...
Hmm daar zit wat in *D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 20:43 schreef HlpDsK het volgende:
De bandbreedte voor een signaal van 1024x768 is ee nstuk minder dan die voor 1600x1200. Hoe meer bandbreedte, hoe meer interferentie, en hoe dikker je kabel moet zijn.
Kijk hier kan ik wat mee :)

Ik ga morgen gewoon de duurste en dikste kabel halen, ik neem een schuifmaat mee >:)

Verwijderd

Topicstarter
Tsja ik viel ook un beetje hard uit tegen dat arme kind (telefoniste) bij teleplan,ze zal wel gedacht hebben:?.... nu ja had ze maar een vak moeten leren :)

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Ik weet niet waar je ze kan krijgen maar het zijn van die Clickable ferrietkernen die je om de kabel kan doen voor betere afscherming.

Mijn 19" is ook 3 keer door Teleplan meegenomen tot je een keer goed aan de bel trekt in A''dam (mooi woord/escaleren)(8>

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Tja en zij denkt: Had je maar een goeie monitor moeten kopen*D

Verwijderd

Ik heb ook schaduwen op mijn 510 :(

Kan aan me gayforce of kabel liggen blijkbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 21:23 schreef SuB het volgende:
Ik heb ook schaduwen op mijn 510 :(

Kan aan me gayforce of kabel liggen blijkbaar.
Over die kabel..hoe dik is de jouwe?? (nee ik ben geen flikker) de mijne is 9mm.

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Lol ''k vraag me af hoe jullie broekies allemaal aan de centjes komen om een 22" bak te kopuh... nou vertel eens? :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 13 april 2001 23:13 schreef Cap het volgende:
Lol ''k vraag me af hoe jullie broekies allemaal aan de centjes komen om een 22" bak te kopuh... nou vertel eens? :)
Als je weet waar en wanneer er bepaalde spullen van bepaalde vrachtwagens vallen wil je wel eens wat vinden >:)
Ik heb overigens geen last van schaduwen ofzo, net even de kabel gemeten en die is 1,2 Cm dus 12 mm.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor merk kabel isda???

en is het bnc of d-sub?

Verwijderd

ik ga geloof ik maar een kabel van anderhalve meier kopen dan moet het gewooon goed zitten :(

Nvidia komt er bij mij ook niet meer of het moet een suma zijn met 2d filter oid

/edit die monitor heb ik gekocht van het geld wat ik in 1 week heb verdiend :) 2000 ballen in een week netjessss!

Verwijderd

Het is alleen een probleem als je huidige 22"-ert op is. Want je kunt echt niet fatsoenlijk terug naar een kleiner scherm :P

Verwijderd

Topicstarter
Heh.... uhhhhhhhhh... Tsja wat zal ik zeggen,gewoon niet iedere keer de snelste proc of 3d kaart kopen...effe lekker een paar modelletjes voorbij laten fietsen:z

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Toch is het niet normaal dat je met een dikke, dure kabel je beeld goed moet krijgen. Zelf heb ik een standaard 8mm dikke, 1,5m lange D-Sub aan m''n 510 hangen, maar niks niet schaduw of wat dan ook. Wat voor een videokaart heb je eigenlijk? Ik heb er één met een enorm goede RAMDAC, dat zal wel het een en ander schelen. Heb je bij elke resolutie last van de schaduwen?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
Hoe kom je er bij dat we broekies zouden zijn, misschien wel, misschien niet. Maar met werken verdien je pegels, en dan is zo''n monitor in eens niet meer zo stervensduur.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 23:54 schreef abbadon het volgende:
Toch is het niet normaal dat je met een dikke, dure kabel je beeld goed moet krijgen. Zelf heb ik een standaard 8mm dikke, 1,5m lange D-Sub aan m''n 510 hangen, maar niks niet schaduw of wat dan ook. Wat voor een videokaart heb je eigenlijk? Ik heb er één met een enorm goede RAMDAC, dat zal wel het een en ander schelen. Heb je bij elke resolutie last van de schaduwen?
Ik heb een hercules geforce2 gtst 64mb, de enige resolutie waar ik geen schaduw zie is 800x600 dat is zo strak als wat... maar alles daarboven is waardeloos,en m''n refreshrate hoef ik al helemaal niet hoger te zetten dan 85 anders is het echt niet meer om aan te zien,vooral lettertjes lijken wel in elkaar over te vloeien echt een rommeltje word het dan :r

• Abbadon
Heb je jouw 22" al eens aan een andere videokaart gehad? Als hij dan wel fatsoenlijk beeld geeft op hogere resoluties weet je volgens mij wel wat het probleem is. Volgens mij zit er iets niet helemaal lekker op die GeForce.

Verwijderd

Hoe je zo''n superbak koopt?
Nou ik leg het je wel ff uit!

Ga met je luie reet van je stoel, pak een krant, zoek een geschikte en goed betaalde baan!
Dan een paar dagen werken (ik zei toch: goed betaalde baan!!!??)vervolgens ga je met je auto (verdient bij een eerder baantje)naar de winkel. Je zegt tegen zo''n stomme puisterige verkoper: Doe mij zo''n super Iiyama en zet um meteen ff in mn auto. (Zelf uit de auto halen kost je al een rug!!)
En zo heb je je mooie monitor! Vergeet niet te betalen!|:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 april 2001 00:19 schreef abbadon het volgende:
Heb je jouw 22" al eens aan een andere videokaart gehad? Als hij dan wel fatsoenlijk beeld geeft op hogere resoluties weet je volgens mij wel wat het probleem is. Volgens mij zit er iets niet helemaal lekker op die GeForce.
Ja zat ik ook te denken.... maar op m''n Iiyama vmpro17" geeft hij perfect beeld :?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 13 april 2001 20:20 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb er een BNC van 90 piek aan hangen. Maar ook met de standaard D-Sub (2 minuten geprobeerd) heb ik geen echte schaduwen.

Is het niet gewoon je videokaart die het niet trekt?
lol volgensmij toen ik hem kocht hebben ze een rekening foutje gedaan en voor ee D-Sub kabel betaald.

d8 ik btw meteen aan het begin omdat ie zo goedkoop was namelijk 15 piek ofzo :P:P en hijs perfecto :P:P.

[edit]
ookal nieuwe drivers getest??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Cap
  • Niet online

Cap

|:( uhm goede baan ja daar weet ik alles van |:(

''k verdien waarschijnlijk meer dan jij, maar ik vind het geld dat je voor een 22" neertelt toch wel veel... aan de andere kant is een hypotheek van 5 ton ook best veel geld ;)

• Abbadon
''t is maar waar je je prioriteiten legt. Mijn hypo komt idd lang niet aan de 5 ton, dus houd ik ook lekker over:) (overigens wel een aan het patserig grenzende opmerking, niet?)

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:26

Dark

who tweaked the light?

om nog even op die bandbreedte en de kabel terug te komen:
To produce decently sharp image at 1600x1200@75Hz you need at least 150MHz of videobandwidth. That is half of the pixelclock frequency, called also as RAMDAC speed. However, on some videocards the RF filter on the VGA outputs (diagram above) is designed so that it restricts the videobandwidth to even as low as 60...70MHz. This is unacceptable because these videocards, in case of GeForce2 GTS / MX, are advertised to have 350MHz RAMDACs and capable of resolutions of 2048x1536 at refresh rate of 75Hz.

These numbers are approximate only, they may vary ±10% depending on operating system and the videocard used. The videobandwidth of your monitor is often found in the technical specifications part of your monitors manual. Videobandwidth of a videocard is generally not told to the public - because it would tell the customer too much about the real quality of the product, and that is something the marketing people don''t like us to know... You should except that a videocard has bandwidth something near half of the maximimum RAMDAC frequency.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Resolution RefreshRate VideoBandwidth RAMDAC-clock 

800x600    75Hz        40MHz          80MHz 
800x600    85Hz        45MHz          90MHz 
800x600   100Hz        50MHz         100MHz 
1024x768   75Hz        60MHz         120MHz 
1024x768   85Hz        70MHz         140MHz 
1024x768  100Hz        80MHz         160MHz 
1280x1024  75Hz       100MHz         200MHz 
1280x1024  85Hz       115MHz         230MHz 
1280x1024 100Hz       130MHz         260MHz 
1600x1200  75Hz       145MHz         290MHz 
1600x1200 85Hz        165MHz         330MHz

edit: ik was nog niet klaar....

Je ziet dus dat 1600x1200@85hz een bandbreedte vergt van 165Mhz... er is echt een behoorlijk vette kabel nodig om dat goed te kunnen doorgeven zonder dat het signaal doorslaat op de naastliggende kabeljes.

Wat ook een belangrijke factor is, is de kwaliteit van het op de kaart aanwezige hf-filter, dat is op nvidia kaarten vaak van slechte kwaliteit is, wat de bandbreedte beperkt tot zo''n 250 mhz...

je kan dit veranderen door creatief te solderen aan je gforce, moet je wel een vaste hand en enige moed voor hebben, maar bij mij hielp het wel op een CLAP ddr.

Afijn als deze info heb ik niet zelf vergaard natuurlijk ;) je kunt het hier nog evn na lezen.

http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html

• Cap
  • Niet online

Cap

Op zaterdag 14 april 2001 00:58 schreef abbadon het volgende:
''t is maar waar je je prioriteiten legt. Mijn hypo komt idd lang niet aan de 5 ton, dus houd ik ook lekker over:) (overigens wel een aan het patserig grenzende opmerking, niet?)
''t is inderdaad veel geld, aan de andere kant moet je eens nagaan hoeveel er allemaal nog meer geld in hun huis pompen, dan stelt het weer niet veel voor. Een auto is ook duur, daar geef ik nou weer weinig om. Dan heb ik ook liever een 22" bak ;)

Verwijderd

heb je al geprobeerd om een HOGERE refreshrate in te stellen?
hoe meer apparaten je om je monitor heen hebt staan, hoe groter de kans op storing...

als je in een hogere refreshrate gaat draaien, dan heb je minder last van storingen (iig... ikke wel! 8-)

btw: er zat toch wel een kabel bij die iiyama 22"? die gebruik ik gewoon en het ziet er hier perfect uit ;)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43
Het is absoluut je videokaart, ik heb nu een Asus 6800 DDR, maar met een Geforce 2 (MX en GTS) krijg ik hele vage "schaduwen" onder alles wat ik op beeld heb...zo irritant dat ik zelfs weer terug ben gegaan naar mijn trouwe Asus 6800

edit:

standaard werk ik op 1280x1024x100Hz, ik moet nog effe een BNC halen (dat zeg ik al een jaar), zodat ik lekker op 1600x1200x100Hz kan werken :)

En ja, werken voor IETS is een goed iets, dus niet zeuren : "hoe kom je er an" en doe gewoon es iets...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 april 2001 11:13 schreef Dark het volgende:Wat ook een belangrijke factor is, is de kwaliteit van het op de kaart aanwezige hf-filter, dat is op nvidia kaarten vaak van slechte kwaliteit is, wat de bandbreedte beperkt tot zo''n 250 mhz...

je kan dit veranderen door creatief te solderen aan je gforce, moet je wel een vaste hand en enige moed voor hebben, maar bij mij hielp het wel op een CLAP ddr.
Mijn dank is van astronomise afmeting!!!!

door dit verhaal ben ik de fout inderdaad in m''n kaart gaan zoeken....m''n oude voodoos sli uit de kast op gegraven 1024x768 op 85 hz gezet(aan een ordinaire d-sub kabel gehangen) en zie daar!!! in unreal tounament zitten ook lettertjes in de menus die met m''n gts troubles geven, en kijk hier... tadaaaaaaaaaaaaa ik kon m''n ogen niet geloven nix geen blurry lettertjes meer zo strak als un biljart laken!!!!!!!!!

Wat een vette ruk kaart is dat dan zo''n gts zeg, koleere ik heb me de pluris gezocht, zo nu effe flink solderen aan die gts ik hoop dat het lukt :) toch blijft het vreemd dat die gts met m''n vmpro 17" wel goed is vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Maar ja in ieder geval bedankt voor de tips allemaal, ik laat nog wel ff weten of ik het solderen gelukt is!!! ik ben blij *D

Verwijderd

Mag ik even roepen dan : RADEON! :P

En dattie op je 17" wel goed is, is simpel : dat verhaal van bandbreedte weer. Dan zit je niet aan die 300 Mhz.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 april 2001 19:27 schreef HlpDsK het volgende:
Mag ik even roepen dan : RADEON! :P

En dattie op je 17" wel goed is, is simpel : dat verhaal van bandbreedte weer. Dan zit je niet aan die 300 Mhz.
Ja da''s waar ook hahaha!! ok dat is nu ook verklaard Enne... als ik mn''n gts vergal ga ik gelijk een radeon halen heheh lol nee ik kijk nog wel effe :)

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Ik heb die mod zelf ook gedaan en zag weldegelijk aardig verschil.

Het eraf slopen van die componentjes was niet eens echt moeilijk, maar er weer opzetten dat kan natuurlijk nooit meer.

laat maar''s weten of het lukte ;) ... ik plaats v/d. week wel ff een fototje van mijn card met mod...

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Hoi, zoals beloofd: de foto''s van mijn gemodificeerde creative(?) annihilator pro(gf1 ddr).

Afbeeldingslocatie: http://www.schouwenweb.org/authors/dark/clapmod1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.schouwenweb.org/authors/dark/clapmod2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.schouwenweb.org/authors/dark/clapmod3.jpg

In eerste instantie kan je alleen die draadbruggen plaatsen om te testen of het invloed heeft, als dat helpt kun je verder gaan door de condensatortjes te verwijderen.
De draadbruggen kunnen eigenlijk ook weer weg, maar dat was al niet meer nodig voor mij ;) Het zou nog beter zijn om de spoeltjes weer gangbaar te maken.

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:43 schreef loekos het volgende:
Hij werd vanmorgen afgeleverd door teleplan,(vrijdag de dertiende) en jullie raden het al..... NIX AAN GEDAAN!!!!!!!!! oftewel het is nog exact het zelfde!

ik zit dus nog steeds tegen die schaduw naast objecten en lettertjes aan te staren!!!

Ik was in staat om hem uit m''n slaapkamer raam te pluren, ;( ik weet het ik had hem gelijk binnen die 8 dagen terug moeten sturen
maar ik was 1 dag te laat^$$#!@$#^%$#$!#%#$@:( nu kreeg ik van iemand in dit forum een tip om een zeer goede kwaliteit bnc kabel te kopen, maar ik heb al zo''n kabel alleen koste deze maar 65 piek, zou dat er mee te maken hebben? ik denk zelf van niet omdat deze kabel een perfect beeld geeft op m''n Iiyama vmpro 17", maar ik weet nog wel dat ik op die monitor een gewone kabel had zitten die ook schaduw gaf, wat ik dus elimineerde met die bnc kabel van 65 piek.

nu mijn vraag.... wat denken jullie, zou ik het probleem kwijt zijn met een goede kwaliteit bnc kabel??? ik geloof dat je die dingen ook kunt kopen voor 175 gulden ofzo.
Een EXCUUS zou op zn minst op zn plaats zijn naar Iiyama, wie gaat al die transportkosten betalen dan?
Zo zie je maar weer dat hardgillers DOODgillers zijn!
Ik kan me echt zo pissig maken om mensen zoals jij!

• Abbadon
Oei.

Verwijderd

Gasten, doe is ff relakzzz.!?!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 12:16 schreef Zeurkop het volgende:

[..]

Een EXCUUS zou op zn minst op zn plaats zijn naar Iiyama, wie gaat al die transportkosten betalen dan?
Zo zie je maar weer dat hardgillers DOODgillers zijn!
Ik kan me echt zo pissig maken om mensen zoals jij!
Dat zou je niet meer zijn als ik voor je stond zuerkop,dan zou je :'( van angst.

Mooie plaatjes trouwens Dark! lekker duidelijk, bij mij ziet het er nu iets anders uit, ik heb die inductors er ook afgehaald en inplaats van die inductors korte draadjes terug gezet,gewoon doorverbonden dus.... het resultaat is rond uit verbluffend!!!! nogmaals bedankt voor deze super tip! m''n familie dacht dat ik krankjorum geworden was om aan zo''n dure kaart te gaan kloojen, maar ik zij....het komt alemaal weer in orde hehehe,eerlijk gezegt moest ik wel eff slikken toen ik de eerste capacitors eraf molde,ik zag hem bij wijze van, al hangen aan m''n sluetelbos aaaaarghhhh :o

Nogmaals bedankt!!! *D

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Inderdaad, vaak heb ik ook van dat soort mensen die eerst de hele winkel bij elkaar schreeuwen en daarna nog even een "leuke" reactie in de shop-survey plaatsen om daarna erachter te komen dat het aan iets anders ligt.

Maar ik ben ieg. blij dat het nu verholpen is. (niet dat die monitor bij ons gekocht was, maar ik kan me dit sort verhalen goed voorstellen (lees: herinneren))

Verder vind ik het een gedurfde modificatie die ik aan die kaart zag.
Vaak zitten die condensatoren er om de monitor galvanisch van de kaart te scheiden, anders zou de kaart er in sommige gevallen wel eens uit kunnen fikken (met beroerde aarding en goedkope monitoren bijvoorbeeld)
Dat zo''n condensator dan als een laag-doorlaat filter gaat werken, nemen de fabrikanten maar voor lief.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Dark

Dark

who tweaked the light?

ben blij dat het voor jullie ook iets oploste :)

td-er:
In dit geval zorgt een diode voor bescherming van de DAC, deze diode zit nog voor het filter gebeuren in de (RGB) lijnen. Het is wel correct opgemerkt dat er vaak gebruik van galvanische scheiding d.m.v. condesators gemaakt wordt.

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 13:47 schreef loekos het volgende:

[..]

Dat zou je niet meer zijn als ik voor je stond zuerkop,dan zou je :'( van angst.

Ga nou maar weer lopen zeiken over je toetsenbord, want het is zEUrkop en niet zUErkop. :)Misschien zit er hier ook weer iets niet goed.

Maar hoe doe je dat nu met al die transportkosten? Krijg je nu nog een rekening of niet? Zo niet, dan zou ik de boel maar eens rechtzetten.

Mooie plaatjes trouwens Dark! lekker duidelijk, bij mij ziet het er nu iets anders uit, ik heb die inductors er ook afgehaald en inplaats van die inductors korte draadjes terug gezet,gewoon doorverbonden dus.... het resultaat is rond uit verbluffend!!!! nogmaals bedankt voor deze super tip! m''n familie dacht dat ik krankjorum geworden was om aan zo''n dure kaart te gaan kloojen, maar ik zij....het komt alemaal weer in orde hehehe,eerlijk gezegt moest ik wel eff slikken toen ik de eerste capacitors eraf molde,ik zag hem bij wijze van, al hangen aan m''n sluetelbos aaaaarghhhh :o

Nogmaals bedankt!!! *D

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmm die zuerkop begint me aardig de strot uit te hangen......... slechte juegd gehad? verkracht door je vader? hazelip? geen vriendin? te kleine lul? ga lekker zitten zeiken tegen iemand met dezelfde gebreken want mij intereseert het geen moer!!

Hee zuerkop! jij hebt wel een grote muil vind je zelf ook niet? als je zoveel lef hebt,zet hier dan effe je adres neer,dan kom ik effe langs bij je voor een modificatie aan je schedel.

Verwijderd

We dwalen alweer af zie ik, dat gebeurt altijd snel hier op tweakers. TE veel kinderen die TE snel op de kast gejaagd zijn en die altijd maar zitten te jagen op anderen met hun kinderachtige vervelende zinnetjes en woordjes.

Maargoed om weer op de originele post terug te komen:

JA WAT EEN GRAPPENMAKERS HE BIJ TELEPLAN! (IK SCHRIJF DE REST VD MESSAGE MAAR EFFE IN GROTE LETTERTJES, STEEKT HET WAT MEER AF BIJ DE ZINNETJES HIERBOVEN)

IK HAD MIJN IIYAMA 19" OOK EEN KEER TERUGGESTUURD, KREEG HEM OOK DOODLEUK WEER TERUG NA EEN WEEK OFZO, GEEN BRIEF DERBIJ OF NIX EN DER WAS ABSOLUUT NIX VERANDERD! NAJA KLEIN BESCHADIGINGETJE DERBIJ OP DE "VOET", MISSCHIEN EEN VAGE KRAS (NAUWELIJKS ZICHTBAAR EN NIET STOREND MAAR TOCH) DER OOK NOG BIJ MAAR NIX GEMAAKT EN ZOALS AL GEZEGD GEEN BRIEFJE DERBIJ OOK.

NAJA HET BLEEK ACHTERAF ALLEMAAL ZO TE HOREN, TOEN IK TECHN. DIENST VAN IIYAMA MAAR ES BELDE... (BEELD DAT UITZET HET EERSTE HALF UUR TOT 3 KWARTIER DAT IE AAN STAAT EN DAT IE MISSCHIEN LINKS BOVENIN IETS HOGER STAAT DAN RECHTSBOVENIN ( NIET SUPERRECHT BINNEN DE BORDERS DUS). DUS IK HEB HET ALLEMAAL MAAR ZO GELATEN.

Verder met kabels heb ik geen ervaringen...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kappen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 16 april 2001 12:14 schreef Dark het volgende:
Hoi, zoals beloofd: de foto''s van mijn gemodificeerde creative(?) annihilator pro(gf1 ddr).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

In eerste instantie kan je alleen die draadbruggen plaatsen om te testen of het invloed heeft, als dat helpt kun je verder gaan door de condensatortjes te verwijderen.
De draadbruggen kunnen eigenlijk ook weer weg, maar dat was al niet meer nodig voor mij ;) Het zou nog beter zijn om de spoeltjes weer gangbaar te maken.
wat heb je hiermee berijkt??

ik heb zelf ook een Creative GF 1 DDR en die heb ik gemod naar Quadro. :P:P ff 1 dingetje solderen.

maar wat jij hebt gedaan ziet er anderz uit. wat is het nu en at zijn de xtra''s???

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Op dinsdag 17 april 2001 04:02 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

wat heb je hiermee berijkt??

ik heb zelf ook een Creative GF 1 DDR en die heb ik gemod naar Quadro. :P:P ff 1 dingetje solderen.

maar wat jij hebt gedaan ziet er anderz uit. wat is het nu en at zijn de xtra''s???
Als je gelezen had, dan had je begrepen dat je hiermee een betere beeldkwaliteit kan berijken. Ik ga het niet weer helemaal uitleggen, maar je kan het hier nalezen.

Kort gezegd komt het erop neer dat je het laag-doorlaat filter (low-pass) uit de rgb-lijnen sloopt. Dat is nodig omdat de componentjes van de filter van twijfelachtiche kwaliteit zijn, wat tot uiting komt op de hogere resoluties en refreshrates die je voornamelijk tegenkomt op 21 en 22 inch modellen monitors.

edit: :( spelling is niet mijn sterkste kant...

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
die monitor heb ik gekocht van het geld wat ik in 1 week heb verdiend 2000 ballen in een week netjessss!
Vertel ff welk baantje en waar dat is? Dan ga ik ook ff werken. >:)

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

Verwijderd

Helaas gaat deze topic zijn doel missen; toch wil ik wat rechtzetten tov Loekos

Loekos,

Wanneer je de E en de U verkeerd blijft plaatsen dan krijg je nooit een vrouw klaar;
je gaat dan nueken ipv neuken (en neuken vinden ze toch echt lekkerder).
Over verbouwen gesproken; doe dat maar met je videokaart, is je probleem ook opgelost!

Maar al goed, ik nodig je uit.

e-mail niet interessant, hier mijn adres!

Z. Venner
Helmstraat 3
2584AR Den Haag
tip om te rijden: Straat achter ADO Den Haag.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 21:34 schreef Zeurkop het volgende:
Helaas gaat deze topic zijn doel missen; toch wil ik wat rechtzetten tov Loekos

Loekos,

Wanneer je de E en de U verkeerd blijft plaatsen dan krijg je nooit een vrouw klaar;
je gaat dan nueken ipv neuken (en neuken vinden ze toch echt lekkerder).
Over verbouwen gesproken; doe dat maar met je videokaart, is je probleem ook opgelost!

Maar al goed, ik nodig je uit.

e-mail niet interessant, hier mijn adres!

Z. Venner
Helmstraat 3
2584AR Den Haag
tip om te rijden: Straat achter ADO Den Haag.
Zaterdag middag 3uur!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

en en en en en?

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 17:07
Na een jaar nog een topic omhoogschoppen!
En Hoe!
Hulde >:)
Maar inderdaad,
en en en en?

Mijn Flickr; Sony A7iii

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 02 april 2002 19:10 schreef Snijboon het volgende:
en en en en en?
en en en dit is een domme actie |:(

no flame intended

• Masselink
  • Laatst online: 20-08 08:49

Masselink

Voor de dorst

ga eens naar het menu:

RB (picture Quality) -> Video

Zet deze op 'TEXT' dat was bij mij het probleem, waardoor ik schaduw had.....

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 02 april 2002 19:44 schreef Masselink het volgende:
ga eens naar het menu:

RB (picture Quality) -> Video

Zet deze op 'TEXT' dat was bij mij het probleem, waardoor ik schaduw had.....
Weet niet of dit nog nut heeft (18 april 2001).

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Op dinsdag 02 april 2002 19:48 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Weet niet of dit nog nut heeft (18 april 2001).
Misschien dat ze nou weer bij kennis zijn.... ;)

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Oude koe... en heet idd. niet zoooveel nut meer nee ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.