Op mijn MSI k7t turbo-R mobo schijnt mijn G400 niet op 133 Mhz te werken!
Wanneer ik een FSB van 133 Mhz instel wil de pc alleen nog posten (en beeld geven) als ik in de BIOS de AGP-poort wait states geef (1 voor reading en 1 voor writing)
Doe ik dit niet, dan geeft ie geen beeld
Ik dacht dat het daarmee opgelost was, maar helaas, nu hangt mijn pc soms helemaal, of krijg ik vreemde blokken ''ruis'' in mijn beeld
Hebben andere bezitters van een G400 ook problemen !?
Please help, ik heb niet voor niets een MSI k7t-turbo gekocht
Wanneer ik een FSB van 133 Mhz instel wil de pc alleen nog posten (en beeld geven) als ik in de BIOS de AGP-poort wait states geef (1 voor reading en 1 voor writing)
Doe ik dit niet, dan geeft ie geen beeld
Ik dacht dat het daarmee opgelost was, maar helaas, nu hangt mijn pc soms helemaal, of krijg ik vreemde blokken ''ruis'' in mijn beeld
Hebben andere bezitters van een G400 ook problemen !?
Please help, ik heb niet voor niets een MSI k7t-turbo gekocht
Staat je AGP misschien op 4x? Zo ja probeer 2x of 1x eens ..
Ik heb hier een G400 draaien op een BX-133. Dat betekend dat m''n AGP poort op 89MHz draait, en da''s hoger dan bij jouw bord welke officieel 133MHz ondersteund en waarbij de AGP gewoon op 66MHz draait. Dus dat mag het probleem niet zijn me dunkt. Ik denk dat je idd Bomberman''s raad moet opvolgen; AGP naar beneden zetten helpt vrij vaak.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Shit, waarom werkt dat bij mij dan niet:(
Hoe verlaag ik mijn AGP-bus tot 2x ?
Hoe verlaag ik mijn AGP-bus tot 2x ?
Verwijderd
Eigenlijk klinkt het meer als geheugen dat te snel wil.
T''is toch een KT133a chipset ? Heb je misschien CAS3 geheugen op CAS2 staan?
Zet dat alles gewoon eens langzaam of gewoon voor het geheugen en hou ''t op 133 Mhz, want die chipset vraagt echt niet meer van de AGP kaart op 133 dan op 100 (PCI/AGP divider gaat omlaag bij 133 Mhz)
T''is toch een KT133a chipset ? Heb je misschien CAS3 geheugen op CAS2 staan?
Zet dat alles gewoon eens langzaam of gewoon voor het geheugen en hou ''t op 133 Mhz, want die chipset vraagt echt niet meer van de AGP kaart op 133 dan op 100 (PCI/AGP divider gaat omlaag bij 133 Mhz)
6 x 133 heb ik geprobeerd. Dit gaat ook fout. 
Als ik een prehistorisch PCI videokaart installeer doet ie alles wel goed
Als ik een prehistorisch PCI videokaart installeer doet ie alles wel goed
Dan koop ik die Matrox wel van je over
Pagina: 1