Van een kennis van me heb ik een Geforce 2 mx gekocht van Gainward. Met mijn TNT-1 kaart van Asus had ik prima beeld (alleen was de performance niet zo goeed meer)
Het probleem is alleen, dat mijn 2d (en ook 3d) beeld onder windows heel vaag geworden is (maakt niet uit welke detonator drivers ik gebruik).
Ik heb een PII-400 op een asus BX moederbord.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Het probleem is alleen, dat mijn 2d (en ook 3d) beeld onder windows heel vaag geworden is (maakt niet uit welke detonator drivers ik gebruik).
Ik heb een PII-400 op een asus BX moederbord.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb zelf ook een Gainward Geforce2 MX kaart. ( de GS TwinView )
Maar geen last van vaag beeld ofzo.
Goed kaartje.
Je zou het terug kunnen sturen naar je leverancier, of direct naar Hastec zelf ( Als er een Hastec BV sticker op zit ).
CU
]-[enk..
Maar geen last van vaag beeld ofzo.
Goed kaartje.
Je zou het terug kunnen sturen naar je leverancier, of direct naar Hastec zelf ( Als er een Hastec BV sticker op zit ).
CU
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Bedankt voor de tip, maar ik heb hem natuurlijk via via en de persoon voor mij heeft geen enkel probleem gehad met de kaart (is een betrouwbaar persoon). Misschien AGP dan op 1x zetten als test?
Ik had exact hetzelfde met mijn MX. Ik heb ook een PII400 en een BX mobo. Bij mij was de kaart gewoon brak. Ik heb em toen naar Hastec gestuurd. Ik kreeg toen een nieuwe en die gaf wel perfect beeld(hij sloeg alleen vast in 3d spellen, maar dat was omdat de agp op 2x stond, en dat moest dus naar 1x).
Ik zou em dus gewoon omruilen(eventueel in een nog andere pc proberen(dus niet die van die vriend)).
Ik zou em dus gewoon omruilen(eventueel in een nog andere pc proberen(dus niet die van die vriend)).
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
Hallo, gebruik de search, de is een bekend probleem.
Het is niet te verhelpen. Bij Asus en Hercules is het iets verholpen. Vorral bij hercules.
Je kan het zelf fixen, maar dat wordt solderen! Gebruik de search maar, dan kom je die site wel tegen waar het soldeer werk op staat!
Het is niet te verhelpen. Bij Asus en Hercules is het iets verholpen. Vorral bij hercules.
Je kan het zelf fixen, maar dat wordt solderen! Gebruik de search maar, dan kom je die site wel tegen waar het soldeer werk op staat!
Pagina: 1