De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Welke Retail of Oem???
Oem is volgens mij vrij makkelijk te krijgen,maar de Retail is zeeeer moeilijk verkrijgbaar
Misschien Eynstein
Oem is volgens mij vrij makkelijk te krijgen,maar de Retail is zeeeer moeilijk verkrijgbaar
Misschien Eynstein
oem
eystein heeft de 64 mb versie niet
eystein heeft de 64 mb versie niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hebben ze helemaal geen ViVi 64Mb ''s meer bij de Eynstein,vorige week nog wel,heb ik nog een mailtje gekregen dat ze besteld waren bij de leverancier
gaan andere shops?
Kijk op: Nieuw.nl, vind je ze vanzelf
Pagina: 1