[BC3] K6-3(+) : Kyro, 3dfx of Geforce?

Pagina: 1
Acties:

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi luitjes,

in mijn pc (zie onderaan de post voor de specs) heb ik tot nu toe een Elsa Erazor Pro III zitten met 32mb en een TNT2pro chipset.
Over het algemeen ben ik best tevreden , maar wat extra snelheid is toch best leuk.
Wat ik nu graag zou willen weten wat de ervaringen zijn met Kyro, V5500 en Geforce 2(mx) videokaarten en een k6 processor.

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Je huidige videokaart is wel goed voor dit systeempje, ik denk dat je beter kan doorsparen voor een nieuwe cpu+mobo

Verwijderd

denk dat je KYRO zoals ik al gezegt heb in het kyro topic van je lijstje moet halen. is namelijk erg CPU afhankelijk. Nvidia heeft goedkope kaartjes met TnL, maar de V5500 is misschien ook wel wat. ik zou zeggen zoek misschien ff wat reviews op.
ik denk dat je het beste afbent met een MX

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 13:23 schreef Fl3xx het volgende:
Je huidige videokaart is wel goed voor dit systeempje, ik denk dat je beter kan doorsparen voor een nieuwe cpu+mobo
Hier ben ik het mee eens. Een K6 is niet echt een superprocessor en ik dan dan ook dat je met een nieuwe videokaart te weinig performace vooruitgang zal hebben..

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Voor zo''n k6 ben je het beste af met een voodoo kaart, Het zou alleen zonde zijn om met je geld een nieuwe videokaart te kopen. Een nieuw mobo+cpu zou meer uitkomst bieden (denk aan duron) En dan gewoon lekker die tnt 2 houden. Daar kan je gewoon nog perfect mee spelen. Heb ik hier ook duron 1000 Mhz met een tnt2 xentor 16 mb en haal makkelijk 60 a 70 fps en UT :)

Verwijderd

idd het beste advies wat ik je kan geven

neem een voodoo 5 5500 voor 355,- inl btw op www.alternate.nl

ik heb een voodoo 3 3000 agp op een ali 5 super socket 7 bordje met een amd k6-3+ 450@ 550mhz met 128mb ram en ik haal een 3dmark van 1982 op 1024x768x16

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik goede ervaringen heb met mijn Asus V7100 Geforce 2MX. Goed beeld en redelijke snelheid.
Pagina: 1