De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als het ook op je monitor zo is, dan ligt het dus niet aan je TV Out...
Maar je weet toch dat DVD films meestal breedbeeld zijn zodat je balken krijgt? Je kunt ''m op 4:3 afspelen zodat ie inzoomt. Dan wordt je beeld meer gevuld, maar vallen uiteraard stukken van de linken en rechter kant weg.
Maar je weet toch dat DVD films meestal breedbeeld zijn zodat je balken krijgt? Je kunt ''m op 4:3 afspelen zodat ie inzoomt. Dan wordt je beeld meer gevuld, maar vallen uiteraard stukken van de linken en rechter kant weg.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
je kan bsplay downen op www.divx-digest.com en dan kan je pan scan selecteren. volgens mij valt er dan minder van de zijkant weg. zo kijk ik altijd in ieder geval met pan scan.
Het is misschien handig als je zegt met welke player je kijkt. Ik gebruik WinDVD en die bevalt prima
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb die Viper kaart ook voor spelletjes is het echt de grootste *&^&%&% kaart die er bestaat maar voor de TV-out is hij goed! heb btw nooit die problemen met balk op me monitor en zo
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
ik heb MGI softDVD MAX en Power DVD gebruikt, maar beide hebben geen mogelijkheid tot panscan (?). Heb ook BS player neergeladen maar volgens mij kan ik daar alleen DivX mee spelen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
cool0, als jij de output op tv, staat, switched je desktop naar 800x600 (neem ik aan) maar verandert dan ook niet je monitor naar een soort''breedbeeld'' setting? Gebruik jij ook s3 tweak?
Pagina: 1