Toon posts:

[BC3] Video-in troubles met radeon 64mb vivo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heb je de boel aangesloten?

Alshet via scart gaat : heb je wel een 2-way scart plugje?

Verwijderd

Wat ik ook probeer, ik krijg de video-in software van mijn radeon 64mb vivo niet aan de praat. alles werkt, mijn dvd-player, mijn tv-out etc, etc, behalve mijn tv-in software.
de bijgeleverde versie 7.0 werkt niet, de nieuwste donwloadable versie 7.1 werkt niet. kep ook oude en nieuwe drivers voor de radeon-beeldsturing zelf geprobeerd. totaal kansloos. kep alleen mijn windows 98se nog niet ge-herinstalleerd.
suggesties iemand???

Verwijderd

FF andere vraag over de VivO, ik kan die 64MB DDR versie voor 500 piek kopen, maar is dat ding ook echt zo snel als overal gezegd wordt? Of is een GF2 GTS toch sneller? Ze zijn namelijk even duur. En hoe zit het met DivX-en kijken op TV, is de TV-out goed?

Verwijderd

Topicstarter
search voor die vragen

Verwijderd

2 dingen:

1. ik heb geen two-way scart kabel. moet de video-in dan eerst een signaal krijgen om de software op te starten? de software start dus niet eens op als er nix is aangesloten.

2. ik kijk zelf nu ook regelmatig divx op mijn tv en daar ben ik zeer tevreden over. kwaliteit van het beeld is uitstekend en ook de ondertiteling is erg scherp.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 10:00 schreef CCCT het volgende:
2 dingen:

1. ik heb geen two-way scart kabel. moet de video-in dan eerst een signaal krijgen om de software op te starten? de software start dus niet eens op als er nix is aangesloten.

2. ik kijk zelf nu ook regelmatig divx op mijn tv en daar ben ik zeer tevreden over. kwaliteit van het beeld is uitstekend en ook de ondertiteling is erg scherp.
Probeer eens oudere drivers. Ik zelf heb gehad dat zelfs Win2K compleet vastliep als ik video-in wilde gebruiken.
Pagina: 1