[BC3] Voodoo (3dfx) gaat eruit...

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een videokaart waar ik wel tevreden mee ben (zie sig), maar 3dfx gaat eruit, hoe groot wordt dan mijn probleem, laatst op een beurs een geforce2 MX met TV-out voor 285,- gezien, goed idee om zo langzamerhand over te stappen of eerst nog wachten tot 3dfx echt dood is en geforce MX (nog) beter te betalen is?

/edit
typ-O |:(
/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog tevreden bent met je videokaart, waarom zou je hem dan vervangen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Waarom zou je 3dfx kaart dood of eruit gaan?

Ik zou wel willen ruilen.

--Ik leer ook nooit type :P

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou nog heel even wachten, totdat er een kraker van een spel uitkomt, waar je V3 flauw van valt. Dan de krenten uit de videokaartenmarkt plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een voodoo 5, zeer tevreden mee, maar ik zal toch nu niemand aanraden om ''m te kopen sinds 3dfx failliet is... Support/drivers zal wel snel minder worden vrees ik.
GForce2 MX is op het moment het meest interessant, en misschien de Kyro II of z''n opvolger...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig heb je krijg je echt nog geen problemen met de ondersteuning. Als een kaart niet meer verkocht wordt wil dat niet meteen zeggen dat hij niet meer ondersteunt wordt. Dan zou idereen zijn computer konstant moeten upgraden.....
Pagina: 1