driver voor q3

Pagina: 1
Acties:

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:19 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Verwijderd

http://www.3dfx.com/view.asp?PAGE=nusVBdrivers
hier staan de nieuwste, dus zullen ook wel met q3 draaien

hier staan de q3 drivers
http://www.3dfx.com/view.asp?PAGE=nusquake3drivers

• VorteX
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

je moet alleen het bestand 3dfxOGL.dll in de windows\system dir zetten en van naam veranderen in opengl32.dll (niet vergeten eerst de oude te deleten)

de meeste spellen werken namelijk niet met de q3 drivers

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Je moet dus noet met die drivernamen gaan lopen klooien! Hij installleert alles goed, niet aan zitten kutten dus! Er staan dan 2 drivers op je systeem voor je banshee. Quake 3 zoekt naar een driver met andere naam, de andere spellen krijgen gewoon een normale driver te zien. NIET AAN KLOOIEN DUS! Dan moet alles goed gaan...

Verwijderd

Je moet in het vervolg ook Default OpenGL kiezen bij Q3, i.p.v. Voodoo OpenGL (=V1,V2).
En inderdaad, niet gaan renamen enz. enz. want dat hoeft NIET. Misschien werkt dat wel, maar er komt een tijd dat je vergeten bent wat je allemaal heb zitten veranderen en dan hangt je bij de volgende Q3 Test.
BTW: ze zijn al bezig om daar een nieuw servertje voor op te zetten !

• VorteX

VorteX

held

nou, bij mij werkt alles perfect nu, en niet als ik het gewoon installeer zoals jullie zeggen

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Voor BC2 had iemand aangeraden een dll te downen en te zetten in windows/system. Maar je moest hem ook nog renamen. Waarin ook alweer?? (Voodoo Graphics)

• _eLMo_
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:19 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• VorteX

VorteX

held

toen ik de standaard installatie deed kon ik mijn desktop alleen nog maar op 640-480 zetten en alleen q3 deed het nog maar (op 640-480) :( maar, ja alles werkt als ik het op mijn manier aanpak

Pagina: 1