Verwijderd
Ik zat lekker te internetten vanmiddag.. Blifjt ineens de boel hangen.. grmbl, ik opnieuw opstarten. Kreeg ik me ineens zo''n beeld voor me neus:

(sorry voor die bmp, maar ik had ff geen andere mogelijkheid om een screenshot te maken).
een vies 640x480x16 kleurtjes beeld met allemaal rare groene strepen enzo dr doorheen. Ik kreeg dit dus nietmeer weg
Heb de drivers vervangen, opnieuws geinstalleerd, windhoos opnieuw geinstalleerd, andere monitor geprobeerd, me videokaart er opnieuw ingeramd..
En nogsteeds datzelfde pokke beeld!
Is nu me videokaart stuk? of staat er een bepaalde instelling verkeerd? wie herkend dit probleem? wat moet ik hiermee?
Ik heb overgens een (nvidia) GeforceII mx (32mb) in me bak zitten...
help?
(alst goed is ziet u geen kruisje)

(sorry voor die bmp, maar ik had ff geen andere mogelijkheid om een screenshot te maken).
een vies 640x480x16 kleurtjes beeld met allemaal rare groene strepen enzo dr doorheen. Ik kreeg dit dus nietmeer weg
Heb de drivers vervangen, opnieuws geinstalleerd, windhoos opnieuw geinstalleerd, andere monitor geprobeerd, me videokaart er opnieuw ingeramd..
En nogsteeds datzelfde pokke beeld!
Is nu me videokaart stuk? of staat er een bepaalde instelling verkeerd? wie herkend dit probleem? wat moet ik hiermee?
Ik heb overgens een (nvidia) GeforceII mx (32mb) in me bak zitten...
help?
(alst goed is ziet u geen kruisje)
Verwijderd
Ik krijg dit beeld altijd als ik de core clock van mijn kaart en het memory te ver overklok. Dus wat ik zou suggereren is probeer eens of je je kaart kan onderklokken (stom he op tweakers) en kijk of ie het dan nog doet, zo ja, dan is er dus iets beschadigd.
Verwijderd
nahjah..net nog de videokaart gecheckt...
de koeling lijkt af en toe een beetje meer lawaai te maken dan normaal. ik denk dat die niet goed doet en bestwel daardoor me videokaart een beetje kaduuk is..
Ik weetut nietmeer, wat ik wel weet is dat ik dat morgen maar ffies op ene andere pjuter ofzo ga uittesten.. moeilijk ga doen, in de hoop erachter te komen of die inderdaad stuk is.. Zoja.. dan moetie maar teruggestuurd worden..
zucht
de koeling lijkt af en toe een beetje meer lawaai te maken dan normaal. ik denk dat die niet goed doet en bestwel daardoor me videokaart een beetje kaduuk is..
Ik weetut nietmeer, wat ik wel weet is dat ik dat morgen maar ffies op ene andere pjuter ofzo ga uittesten.. moeilijk ga doen, in de hoop erachter te komen of die inderdaad stuk is.. Zoja.. dan moetie maar teruggestuurd worden..
zucht
Verwijderd
mijn videokaart doet ook weird.. rare strepen in beeld als ik sleep met een venster en als ik een plaatje vergroot flits het enorm
Verwijderd
Nee eigenlijk ni[b]
ik durf het bijna niet te vragen maar weet iemand misschien wat er aan de hand is?
Pagina: 1