[BC3] ASUS V8200 GeForce 3 64MB De Luxe FL 1349,-

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Is het natuurlijk nog een beetje te exstreem om nu al een tropic ervoor te openen, maar ik doe het toch. Aangezien ik deze kaart over een paart maanden ga kopen.
Wat mij nu al opvalt is de prijs, 1349 piek is toch goedkoper dan ik dacht, ik verwachte de prijs rond de 1500 piek, zeker na de release.
Zijn er al treaks die dit kaart gaan kopen?

w00t

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 22:35
Geforce3 zal heus wel in mijn systeempje terecht komen hoor!

Maar ik irriteer me kapot aan het iedere keer uitstellen van die kaarten. Eerst zouden ze half maart in winkel liggen, toen begin of half april en vanmiddag hoorde ik van guillemot zelf dat het MISSCHIEN midden mei en anders eind mei word dat de hercules kaarten beschikbaar komen!

Geforce4 word aangekondigd en geforce3 ligt dan volop in de winkel. Hoe ondermijn ik m''n eigen product.......>:)

Verwijderd

waarom deluxe? dan ben je dus verplicht om de asus drivers te gebruiken. Ik verw8 dat je -/+ 3x dat i/o gedoe gebruikt en dan vergeet dat je het hebt.

Als je prof wil editten koop dan een losse kaart.

1300 is niet zo heel veel *kuch* maar tuurlijk nog altijd teveel voor gewoon maar een videokaart.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik wil deluxe omdat er een brilletje bij zit en tv-in, is er anders een alternatief :?

w00t