[BC3] Wanneer Radeon SE?

Pagina: 1
Acties:

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb gehoord dat er een lekkere dikke Radeon aankomt. Maar wanneer komt ie? Zal ik erop wachten of binnenkort een normale 64 mb ViVo retail gaan halen? Hiermee bedoel ik eigenlijk, hoe groot is het snelheidsverschil?

En wat verwachten jullie van de prijs? Als die richting Geforce 3 komt te liggen schiet ik er natuurlijk nog niks mee op...

Verwijderd

Ik vermoed/heb gehoord dat radeon SE zo rond de 800,- Gaat kosten. benchmarks heb ik nog nie gezien. maar zal wel een redelijk snel kaartje zijn. Althans op hogere reso`s.
(sneller geheugen -> minder last van bottleneck. Wellicht zit er nog wat leuks in verwerkt met uitgebreidere Hyperz tech., dan zou eht helemaal mooi maken)

Verwijderd

hmm de core en geheugen moesten iets van 250/250 draaien zo gaan de geruchten en het laatste van wat ik erover las was dat ie rond mei/juni uit moest komen, maar ik vind het allemaal nogal vaag.

• Artcore
  • Niet online
Ik vind het ook nogal vaag...maar zal ik erop wachten? Hij is wel bruut natuurlijk...

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik zou nog heel even geduld hebben, als de gruchten waar zijn en hij komt dit voorjaar uit dan is het waard het wachten en de komende weken zal toch echt wel meer duidelijkheid komen (hoop ik)

• hjs
  • Niet online

hjs

http://www.pcpop.com/readnews.asp?no=4041
weer wat info (link van Rage3d)

• Artcore
  • Niet online
Ok Thanks! Ga ik eens ff doorspitten dan...

Hehe lolbroek...das in het Chinees :)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Die SE lijkt mij ook wel wat O+ .. even de prijs afwachten, als ie erg duur is (meer dan 800,-) koop ik liever een GF3 over een tijdje ..

PC Specs

• hjs
  • Niet online

hjs

Op vrijdag 13 april 2001 10:14 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Ok Thanks! Ga ik eens ff doorspitten dan...

Hehe lolbroek...das in het Chinees :)
Wat :? kan jij geen chinees lezen ???? :+

Verwijderd

koop gewoon een kyro II!!!!

of je moet perse een radeon se willen :?

Verwijderd

leuk om TCL spellen mee te spelen met zo''n Kyro II NOT!

Ik denk dat dat ding bij unreal 2 er niet voor uit te branden zal zijn. Aangezien daar stukken met ruim 200.000 polygonen inzitten zal een Kyro II daar bijzonder veel moeite mee hebben.
Pagina: 1