[BC3] JGC''s tweaked Savge 4 driver 3.1 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de JGC''s tweaked 3D Blaster Savge 4 driver 3.1 geinstalleerd, maar toen ik mijn pc opnieuw had geinstalleerd zei windows me iets van: De drivers werken niet met je beeldschermadapter of zoiets.

Wat kan dit zijn en wat kan ik er aan doen, of moet ik gewoon de originele drivers er weer opzetten?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:33
1. Welke hardware
2. Hoe geinstalleerd
3. Evt AGP VxD vergeten?
4. Welke driver had je eerst?

Ik hoop dat ik je ermee kan helpen

edit:

en: Het is een driver voor alle Savage kaarten, dus het kan best zijn dat windows (of jij) zo stom bent geweest een Savage4 driver te installeren op een Viper2.

En: mijn site heeft een eigen forum, zou het niet toepasselijk zijn om daar te posten?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
jah aanpakken hoor jgc :)

• _JGC_
Hmm, is het normaal dat topicstarters nooit terug komen?

Hmm, ik zie het al... newbie... Nou ja, zelf ook eentje geweest :P

Verwijderd

op mijn creative savage4 werkte ze ook nie... beeld hakte nog meer dan ervoor...

• _JGC_
Zal wel door je i486 komen :)

• BC3 Victim
Wat is de site van die driver...ik ben ook de trotse (:?) bezitter van een Speedstar a90 (savage 4)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
klik op het huisje en je komt er...

En als je niet weet wat het huisje inhoudt voor mijn profile:

http://www.jgc.f2s.com

• BC3 Victim
:D:D:D:D:D:D, ik ga ''m gelijk ff testen

Verwijderd

Sorry dat ik deze topiuc omhoog haal, maar kunb je wat meer over die driver vertellen... Hoe snel/stbiel is ie vergelijke n met de off driver voor w2k in win XP...?

• _JGC_
Tweakdriver ontwikkeling staat op dit moment een beetje stil, is niet echt veel meer aan zo.
Overigens ben ik al bij 3.30 beta 2 aangekomen met die driver en beta3 (die ik denk ik maar als final uitgeef) staat op het punt gereleased te worden.
Pagina: 1