De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1. Welke hardware
2. Hoe geinstalleerd
3. Evt AGP VxD vergeten?
4. Welke driver had je eerst?
Ik hoop dat ik je ermee kan helpen
2. Hoe geinstalleerd
3. Evt AGP VxD vergeten?
4. Welke driver had je eerst?
Ik hoop dat ik je ermee kan helpen
edit:
en: Het is een driver voor alle Savage kaarten, dus het kan best zijn dat windows (of jij) zo stom bent geweest een Savage4 driver te installeren op een Viper2.
En: mijn site heeft een eigen forum, zou het niet toepasselijk zijn om daar te posten?
en: Het is een driver voor alle Savage kaarten, dus het kan best zijn dat windows (of jij) zo stom bent geweest een Savage4 driver te installeren op een Viper2.
En: mijn site heeft een eigen forum, zou het niet toepasselijk zijn om daar te posten?
Hmm, is het normaal dat topicstarters nooit terug komen?
Hmm, ik zie het al... newbie... Nou ja, zelf ook eentje geweest
Hmm, ik zie het al... newbie... Nou ja, zelf ook eentje geweest
Wat is de site van die driver...ik ben ook de trotse (
) bezitter van een Speedstar a90 (savage 4)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
klik op het huisje en je komt er...
En als je niet weet wat het huisje inhoudt voor mijn profile:
http://www.jgc.f2s.com
En als je niet weet wat het huisje inhoudt voor mijn profile:
http://www.jgc.f2s.com
:D:D:D:D:D:D, ik ga ''m gelijk ff testen
Verwijderd
Sorry dat ik deze topiuc omhoog haal, maar kunb je wat meer over die driver vertellen... Hoe snel/stbiel is ie vergelijke n met de off driver voor w2k in win XP...?
Tweakdriver ontwikkeling staat op dit moment een beetje stil, is niet echt veel meer aan zo.
Overigens ben ik al bij 3.30 beta 2 aangekomen met die driver en beta3 (die ik denk ik maar als final uitgeef) staat op het punt gereleased te worden.
Overigens ben ik al bij 3.30 beta 2 aangekomen met die driver en beta3 (die ik denk ik maar als final uitgeef) staat op het punt gereleased te worden.
Pagina: 1