Toon posts:

[BC3] Waar is mijn 3D kaart??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een maandje ofzo een PowerColor GeForce2 GTS met 64 MB DDR en TV-out. Alles ging lekker, tot vandaag. Ik wou een potje nfs5 gaan spelen en toen kwam ie met de melding:

Error: 3D graphics hardware could not be initialized. |:(

Dus ik kijk bij de 3D Setup van nfs5, geen GeForce GTS. Ook bij al mijn andere spellen issie verdwenen. Ik heb al de nieuwste nVidia drivers geinstalleerd (11.01) maar dat helpt ook niet.

WTF is er aan de hand :? Ik snap er niks meer van... please help

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Nieuwste is 12.00

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, je heb gelijk, dat was ik er ff vergeten bij te zeggen, ik draai windows 2000.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Staat ie wel in je hardware lijst? Misschien een uitroepteken erbij? Even kijken of het toevallig echt aan je kaart ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hij staat dus in me hardware lijst, zonder uitroepteken. Alles ziet er helemaal normaal uit, het is alleen dat ie niet gezien wordt als 3D device...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Even drivers opnieuw installeren, en dan directx opnieuw erop zetten. Heb je wel de juiste versie van directx?

Verwijderd

Topicstarter
Jep DirectX 8.0 voor NT.

Het rare is dat eerst alles het helemaal goed deed. Toen heb ik niks veranderd en nu doet ie het niet meer :?

Ik ga um denk ik maar eens uit de Hardware lijst flikkeren en dan kijken wat ie doet als ik opnieuw opstart...

edit:

En het allerstomste is dat ik gistermiddag nog heb gespeeld, ik vanacht heb gewerkt, en ik vanochtend niks meer kon, en daartussen heeft niet eens een reboot gezeten...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat helpt dus ook niet... Dit is echt supervaag

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:05
Reinstall windows.

Ja windows is brak, ook gister gereinstalled omdat ie niet meer in 1600x1200 wilde :?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is een lekker makkelijke oplossing... Deze windows draait nog geen 2 maanden en is verder rete stabiel

Verwijderd

netmeeting gebruikt?

Verwijderd

maak een dual boot met windows ME geen problemen dan (als het goed is) maar ja niet iedereen heeft 280,- voor een microsoft zinloos ME cd tenzij tja een paar ftp afstruimt maar ik dwaal weer af ik zal gewoon een kwaliteits videokaart kopen en mischien de orginele drivers van powercolour downloaden en tja register kan foked up zijn

Verwijderd

ff je kaart eruit en er weer in, ff aandrukken, drivers uninstallen, daarna deleten uit de system dir was het geloof ik en dan ff opnieuw instaleren

Verwijderd

hmmmmmmmzzzzzzzzzz kan je alleen nfs5 niet spelen of ook bij andere spellen btw waarom verkoop je nfs5 niet en koop je een echt spel zoals nfs4

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja mooie dildo weet je waar de drivers voor zijn ?

Dat zijn drivers voor de GeForce Ultra 3 man, een maat van me heeft ze ook geinstalled en er staat nu bij zn videoadapter dat ie een GF 3 heeft, install maar andere zou ik zeggen :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 15:42 schreef olav het volgende:
netmeeting gebruikt?
JA!! Die heb ik gebruikt, kan dat het zijn???

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 16:03 schreef quicksilver85 het volgende:
hmmmmmmmzzzzzzzzzz kan je alleen nfs5 niet spelen of ook bij andere spellen btw waarom verkoop je nfs5 niet en koop je een echt spel zoals nfs4
Ik kan helemaal niks meer spelen wat een 3d device nodig heeft.

Btw wat lul je nou man, nfs4 is de mislukking tussen 3 en 5. En hoe kan ik een spel verkopen die ik... nouja lamaar. :P

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 12 april 2001 15:16 schreef nitenite het volgende:
Reinstall windows.

Ja windows is brak, ook gister gereinstalled omdat ie niet meer in 1600x1200 wilde :?
doet meestal wel wonderen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
OPLOSSING

Open netmeeting en sluit af met Call>Exit

It''s that simple... :P

Bedankt allemaal voor jullie hulp, deze mag dicht.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beetje offtopic misschien,maar ik wil op de pcdumpdag ook zo een powercolor geforce 2gts 64mb kopen.
Hoe zijn jou ervaringen hiermee?? :?
Is het de moeite waard om mijn oude videokaart (asus 6600 pure) voor weg te doen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Op donderdag 12 april 2001 15:16 schreef nitenite het volgende:
Reinstall windows.

whaha heb je daar een reinstall voor moeten doen?

nahja zeg, dat ligt niet aan windows maar aan jezelf dan hoor.

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 17:56 schreef Sjtienkert het volgende:
OPLOSSING

Open netmeeting en sluit af met Call>Exit

It''s that simple... :P

Bedankt allemaal voor jullie hulp, deze mag dicht.

Hier sluit ik me bij aan: ik heb zelf 2 maande naar de oplossing gezocht, en gevonden. Raar maar waar: netmeeting is het probleem.

Olav
Pagina: 1