De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
tip 1:100mhz bus trekt je viper niet dus daarmoet je iets aan doen.
tip 2:koop een nieuwe videokaart:).
Verwijderd
.. die WEL 100hz.bus aankan... ik heb gehoord dat de geforce 2 (MX???) van creative meeliep tot 112 hz!!!Op donderdag 12 april 2001 13:50 schreef lange het volgende:
tip 1:100mhz bus trekt je viper niet dus daarmoet je iets aan doen.
Verwijderd
Viper550 kan _veel_ hebben hoor!! Bij mij draait ie ook vrolijk op 120/120 (ik weet het...) en dat nog eens op een agp-bus van 89MHz...maar 100 zal wel niet iets te veel van het goede zijn...
misschien helpt het om de core wat lager te klokken, daar merk je niet zo veel van als van de mem, misschien doet ie het dan wel weer.
of je gooit core&mem naar beneden tot je goed beeld hebt, en begint dan weer van voor af aan met het oc''en van de videokaart.
misschien helpt het om de core wat lager te klokken, daar merk je niet zo veel van als van de mem, misschien doet ie het dan wel weer.
of je gooit core&mem naar beneden tot je goed beeld hebt, en begint dan weer van voor af aan met het oc''en van de videokaart.
ok ik ga nog ff klussen...
maar volgens mij draaide quake II ook kut toen ik mijn viper nog niet opgevoerd had, kan het niet gewoon aan de snelheid van mijn fsb of proc liggen??
vanavond nog wat Mhz erbij plakken!
maar volgens mij draaide quake II ook kut toen ik mijn viper nog niet opgevoerd had, kan het niet gewoon aan de snelheid van mijn fsb of proc liggen??
vanavond nog wat Mhz erbij plakken!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Erhhm niet om het een of ''t ander, maar de KT133A chipset heeft een 2op1 divider voor FSB/AGP.
Alleen wordt die pas actief bij FSB HOGER DAN 133 MHz: Probeer FSB 134 eens ? Dan werkt het misschien wel, FSB weer rond 66 MHz.
Alleen wordt die pas actief bij FSB HOGER DAN 133 MHz: Probeer FSB 134 eens ? Dan werkt het misschien wel, FSB weer rond 66 MHz.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
ok thnk.
ik vroeg me alleen nog af of dat al niet het geval was omdat ik in m''n abit softmenu III de FSB clock plus op 5 heb staan (133+5=138Mhz FSB).
ik vroeg me alleen nog af of dat al niet het geval was omdat ik in m''n abit softmenu III de FSB clock plus op 5 heb staan (133+5=138Mhz FSB).
Pagina: 1