Turn it off and on again.
Verwijderd
De snelheid van je core enzo kun je ook gewoon instellen met diverse daarvoor beschikbare programmaatjes. Is ietsje makkelijker dan je bios flashen. En wie zegt dat je core en me die snelheden wel aankan?
Als ik je goed begrijp heb je dus eigenlijk helemaal geen GF2 PRO? maar gewoon een standaard GTS.
Je loopt bij je specs dus al op te scheppen over een PRO?
Ik zou zeggen als je dat zo graag wilt waarom smijt je er dan niet gewoon een PRO bios in.
zoek gewoon een bios-update.
Volgens mij staat bij Hercules wel zo''n bios. Krijg je ook automatisch een Hercules kaart als je die nog niet had
En wordt het natuurlijk een Pro, kan je hem lekker weer voor meer geld verkopen aan iemand die er toch geen verstand van heeft.
Uiteraard loopt ie ook wel zo snel, alleen zal hij minder goed over te clocken zijn als een echte PRO. Zeg maar rond de 450Mhz memory.. ah what the hell
---
Uhmzz, Bij nader inzien zie ik dat je een 32mb gf2 hebt, tjah dat gaat hoogstwaarschijnlijk fout met een 64mb bios
Zoek je dan bijvoorbeeld een soort GF2 PRO bios die WEL 32mb allocate inplaats van 64mb?
Dat valt waarschijnlijk wel makkelijk aan te passen. Ik zal eens even checken want ik neem aan dat je het wel grappig zou vinden als er tijdens het opstarten Geforce2GTS PRO 32mb te zien zal zijn, superwazig, bestaat niet eens
Je loopt bij je specs dus al op te scheppen over een PRO?
Ik zou zeggen als je dat zo graag wilt waarom smijt je er dan niet gewoon een PRO bios in.
zoek gewoon een bios-update.
Volgens mij staat bij Hercules wel zo''n bios. Krijg je ook automatisch een Hercules kaart als je die nog niet had
En wordt het natuurlijk een Pro, kan je hem lekker weer voor meer geld verkopen aan iemand die er toch geen verstand van heeft.
Uiteraard loopt ie ook wel zo snel, alleen zal hij minder goed over te clocken zijn als een echte PRO. Zeg maar rond de 450Mhz memory.. ah what the hell
---
Uhmzz, Bij nader inzien zie ik dat je een 32mb gf2 hebt, tjah dat gaat hoogstwaarschijnlijk fout met een 64mb bios
Zoek je dan bijvoorbeeld een soort GF2 PRO bios die WEL 32mb allocate inplaats van 64mb?
Dat valt waarschijnlijk wel makkelijk aan te passen. Ik zal eens even checken want ik neem aan dat je het wel grappig zou vinden als er tijdens het opstarten Geforce2GTS PRO 32mb te zien zal zijn, superwazig, bestaat niet eens
ik heb gewoon een GTS 32 mb maar ik zoek een gehackte bios waar de snelheden in veranderd zijn van 200 en 333 naar 235 en 400 of iets in die richting
En de bios van een pro heb ik ook al geprobeert maar dan flipt hij compleet
En de bios van een pro heb ik ook al geprobeert maar dan flipt hij compleet
Turn it off and on again.
Gewoon softwarematig instellen man, niet zo moeilijk doen!!!
Je stelt gewoon met coolbits ofzo in dat je core en mem op andere snelheden lopen!
Je stelt gewoon met coolbits ofzo in dat je core en mem op andere snelheden lopen!
Niet zo moeilijk doen? Ik zou wel een flash willen dat mijn Geforce2 MX gewoon op 200/220 loopt. Hoef ik niet te kutten met coolbits e.d.! Me monitor klikt ook iedere keer als ik opstart, gaat toch nergens over...
Tweaken = tweaken! En dan het liefst zo ingewikkeld mogelijk...
Tweaken = tweaken! En dan het liefst zo ingewikkeld mogelijk...
Gewoon software matig doen. Net zo makkelijk...
P.s. Volgens mij stond je CAPS LOCK toets aan toen je je signature intypte. Zeer irritant! JE HOEFT NAMELIJK NIET ZO TE SCHREEUWEN!
P.s. Volgens mij stond je CAPS LOCK toets aan toen je je signature intypte. Zeer irritant! JE HOEFT NAMELIJK NIET ZO TE SCHREEUWEN!
Pagina: 1