Toon posts:

[BC3] vreemd stekkertje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoeft geen rare vraag te zijn als je het antwoord niet weet hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tv-out kaartje gekocht. Hij werkt ook (met zo''n tulp stekkertje). Maar nou zit er ook nog een derde uitgang op. S-vhs heet dat volgens mij. Maar waar moet ik die instoppen. Bij videorecorder heb ik zo''n zelfde stopcontactje maar dan in het groot, en in de camcorder kan hij wel. Hij kan ook nergens in de TV. Wat kan ik er dan mee als hij alleen in de camcorder kan?
Misschien een beamer ofzo :?

Verwijderd

Kan op alles aangesloten worden wat een svhs-ingang heeft :?
beetje rare vraag. Dat jouw apparatuur nou toevallig niet zo''n ingang heeft wil nog niet zeggen dat andere dat niet heeft

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:22

nexhil

BAM!

misschien kan je in de handleiding of op internet kijken wat voor een aansluiting het precies is en dan zou je eventueel ergen een verloop stekkertje kunnen halen zodat het miscchien wel op ander apperaten aangesloten kan worden.

het zou ook een aansluiting voor 3d glasses kunnen zijn, wie weet.

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
s-vhs is een soort din-stekkertje. Het is zoiets als dat tulpje wat erop zit. Opzich zou je ''m dus gewoon aan moeten kunnen sluiten, misschien ff een verloopstekkertje bij de lokale electromannetje op de hoek halen ?
Veel suc6 ermee

As usual, correct me if I''m wrong

edit:
typen blijft moeilijk

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Kijk voor uitleg eens op deze site

Verwijderd

Topicstarter
ja die kaart heb ik ook. Ik zal eens kijken of er boven op zolder ook nog zo''n omzet bakje ligt. Dus die svhs kwaliteit wordt niet verslechterd als het word omgezet naar scartgeval?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

Mijn Geforce2 MX heeft een svhs aansluiting idd, die zit aan de TV dmv een soort scart doosje waarop je geluid en zo''n svhs plug kan zetten.

(edit: kromme zin)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Pagina: 1