Toon posts:

[BC3] welke van deze 5 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke van deze 5 monitoren zal ik kopen

- Liyama S900MT1 Vision Master 19" 26 mm
- Liyama MF901U Vision Master 452 19" 25 mm
- LG StudioWorks 995E 19" 26 dpi
- Philips 109S20 19"25 dpi LightFrame
- Samsung SyncMaster 950P 19"26 dpi

ik wilde eerst voor de Liyama S900MT1 gaan omdat
deze de goedkoopste is, maar na het lezen van de problemen
rond Liyama op dit forum zie ik daar denk ik maar van af.

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 12:01

Wuursj

want worst is al bezet

Ik heb zo''n LG Studioworks, alleen een 17" versie en die bevalt mij uitstekend. Geweldige monitor. Die andere ken ik niet zo

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Liyama MF901U Vision Master 452 19" 25 mm
Zou ik doen!
Bevalt mij prima.
Zit volgens mij niet zo heel veel verschil in de monitoren die je opnoemt.

Sign of my Time

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Van deze monitoren toch wel de Iiyama MF901U, dit is een flatscreen die hoge refreshrates ondersteunt. Bij deze monitor zijn er geloof ik geen (grote) problemen gemeld op dit forum. De andere Iiyama zou ik niet nemen, die is een stuk minder.

De LG of de Samsung is een goede tweede keus, met name van de LG 995E weet ik dat ie in het algemeen erg goed wordt beoordeeld, geen flatscreen maar wel goed beeld dus, en erg voordelig te krijgen inmiddels.

Als je voor een Philips kiest dan zou ik niet deze nemen, helaas zijn de duurdere types van een andere prijsklasse.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

There can only be one....

Iiyama MF901U 8-)

Good goan

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:31
ik zou niet pressies deze nemen LG StudioWorks 995E 19" 26 dpi

In plaats van deze De LG Flatron 995FT 17" 23/24 dpi

Is een geweldige monitor maar het is een flatscreen kijk wel lekker is wel even wennen (je kunt het haast met geen enkele monitor vergelijken) zo helder en scherp vooral rustig

Ik heb de oudere versie

Gr kokkel

Verwijderd

Ik heb net een iiyama 902mt besteld.....

/me hoopt dat ik een goede versie heb....ik heb te veel problemen op dit forum gelezen anders wordt het toch maar een sony.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:19
Bij een test op zdnet.com (ff zoeken en je komt hem tegen) kwam die LG die jij opnoemde als beste uit de test van 19" monitoren...
dus...ik zou voor die LG gaan!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
LG geeft heel mooi beeld maar er zitten wel vaak maandagmorgen exemplaren tussen. Dus goed controleren en gelijk terugsturen als ie niet perfect is, dan heb je veel plezier aan een LG.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Diene Lg is een heel goede monitor. Kheb hem al een gehele tijd, en er is niets op aan te merken. Alleen is de kast redelijk groot maar ja, tis dan ook nen 19" :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Heb hier vision master Pro 451 (A902MT). Is heeel mooi en goed, zonder enig probleem. Super scherp beeldje, en goed/makkelijk in te stellen (5minuten voor alle resoluties ongeveer)

Verwijderd

De philips 109p20 kijk daar ook eens naar echt een topper!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
Ook ik zou voor de Philips gaan.
Persoonlijke smaak en ben bevooroordeeld omdat ik er hier 1 heb staan :)
Ik denk niet dat je hier een zinnig antwoord krijgt omdat iedereen zo z''n eigen favoriet heeft.
Zoek eens op google.com naar een paar reviews zou ik zeggen

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Op donderdag 12 april 2001 15:19 schreef Kokkers het volgende:
Ook ik zou voor de Philips gaan.
Persoonlijke smaak en ben bevooroordeeld omdat ik er hier 1 heb staan :)
Ik denk niet dat je hier een zinnig antwoord krijgt omdat iedereen zo z''n eigen favoriet heeft.
Zoek eens op google.com naar een paar reviews zou ik zeggen
Ik ben ook bevooroordeeld.. Ik begin steeds blijer met deze monitor te worden... die gaat dus voorlopig de deur niet meer uit (hooguit samen met mij naar een LAN-party :P)
Pagina: 1