Toon posts:

[BC3] Weer Kyro..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okeoke dat kyro 2 het kopen best te overwegen valt(gezien de prijs/prestatie dus) is me inmiddels wel duidelijk. Maar wat zij zijn nadelen tov GF2 MX? En is hij al verkrijgbaar? Want ik kan hem niet bij de price watch vinden. En wat is de prijs indicatie zo''n beetje?
Groeten F.

Verwijderd

Topicstarter
:(
Niemand?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Jij bent wel ERG ongeduldig .. lees eerst zelf maar wat rond, de info die je wilt hebben is hier op het forum en in verschillende reviews te vinden dus die boze smiley is nergens voor nodig :Z ..

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat zou een :'( tekenen moeten zijn.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ah .. ok :) . Over de Kyro II, hij is nog niet te koop, de richtprijs zal wel iets rond de 400 piek liggen (zie ook het grote kyro topic). Enige nadelen die ik zo kan bedenken ivm de MX is dat het nog maar afwachten is hoe goed de drivers worden (en dus hoe goed de compatibiliteit met games is). Ik las echter dat naast Hercules en Videologic ook Creative PowerVR kaarten gaat maken (dacht ook Kyro II). Als zulke namen kaarten gaan maken mag je er toch wel vanuit gaan dat het met de drivers wel goed komt .. maar het blijft afwachten natuurlijk (ben echter optimistisch ;) ).

PC Specs

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

[topic=151202]
Pagina: 1