Toon posts:

[BC3] welke videokaart moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik bij BCE een Asus V7700 64MB GF2 besteld, krijg ik een bericht op mijn telefoon met "de kaart bestaat niet, er is telefonisch contact nodig". De kaart bestaat wel, dus dat is onzin, maar zij kunnen hem blijkbaar niet leveren. Wie weet welke kaart ik het beste kan kopen? (Zie specs & de genoemde kaart kostte er 779 piek. Ik wil er niet meer aan uitgeven. Het liefst 64MB maar 32MB kan evt ook)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

de v7700 geforce 2gts deluxe kost bij euro pc maa 549-

dat betaalde ik voor mij pure ;(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Koop een ATI radeon 64mb vivo, heeft meer fucties...

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
En heeft betere beeldkwaliteit (scherpte)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Even rondkijken, en de search gebruiken. De grote merken zijn nog steeds ATi (radeon) en nVidia (de gehele geforce lijn).

Kijk welke features je wilt hebben, en welke niet. En maak daarop gebaseerd je keuze. Zo moeilijk is dat toch niet om te doen?

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Probeer informatique eens, daar hebben ze een Gainward GF2 PRO 64MB voor 719,-
Heb ik besteld en loopt lekker op 240 core / 470 mem. Zou binnen 1 week weer op voorraad moeten zijn

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:19
Meestal staan die dingen ook in de pricewathc |:(

Verwijderd

en die kaarten van PowerColor??
zijn dat een beetje goede kaartjes?
Ze zijn errug goedkoop maar het merk is volgens mij even errug onbekend, laat staan dat ik ze ooit in een vergelijkende test heb zien meedoen.

Reacties?

Verwijderd

bij de Dynabyte kan je zelfs een Gainward GTS 64 halen voor 779

Verwijderd

Ati radeon 64 mbddr

superstrak beeld
en schokt de geforce 2 kont in 3dmark 2001 enzo.

Ik heb zelf sindskort de radeon ipv een geforce 2 en het is echt een hele verademing.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 14:02 schreef dokter het volgende:
en die kaarten van PowerColor??
zijn dat een beetje goede kaartjes?
Ze zijn errug goedkoop maar het merk is
Tis echt een budgetmerk, prijsverschil zit em (naar mijn mening) vooral in de naam. Ten tweede zal natuurlijk ook de componenten keuze invloed op de prijs hebben. Ik heb zelf een PowerColor Kyro in een van mn PC en deze bevalt ERG goed.

Wat betreft de nVidia kaart heb ik dus geen ervaring met PowerColor, maar ik kan me indenken dat ie iets minder hoog te overclocken is (door gebruikt van iets andere (goedkopere) onderdelen, maar das maar een gedacht ...

Ik denk, gezien mijn ervaring met de PowerColor Kyro, dat resultaat alleen maar mee kan vallen..

edit:
Ik zou met het aanschaffen wachten en straks een Kyro II kaart kopen

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
ik heb ook een powercolor en kijk naar mijn specs hieronder. een vriend heet dezelfde en die krijgt het geheugen makkelijk op de 200 en core op 220 alleen heeft hij hem niet gemod naar quadro.

ze zijn nog best over te klokken hoor en een 3dmark 2000 score met alles op low met det 6.50 drivers is 7512. en 3dmark 2001 met 12.00 is 3187 op default settings.
zijn niet echt slechte scores dacht ik zo.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Pagina: 1