[BC3] beeldscherm en tv-out tegelijkertijd te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,

Ik heb een rivia tnt2 met 32mb geheugen en tv-out.
Nu heb ik een video en tv op mn tv out aangesloten maar als ik mn tv wil gebruiken dan heb ik geen beeld meer op mn beeldscherm en als ik mn beeldscherm gebruik dan kan ik niets opnemen op mn video recorder. Is er een programmatje zodat ik dan toch mn beeldscherm kan gebruiken en ook een video film kan opnemen?? Of is er nog een andere mogelijkheid ofzo???

Greetz,

the dutch devil

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

http://come.to/tvout

Download TV CC 2000 en je kunt alles wat je wilt :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij kan je met tnt2 kaarten geen monitor EN tv aanhebben.
Het is een van de 2.
Met mijn GeForce 2 MX-400 64mb +tv-out van leadtek kan het echter wel gewoon met de standaard software.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 11 april 2001 21:15 schreef Death996 het volgende:
volgens mij kan je met tnt2 kaarten geen monitor EN tv aanhebben.
Het is een van de 2.
Met mijn GeForce 2 MX-400 64mb +tv-out van leadtek kan het echter wel gewoon met de standaard software.
Op m''n oude TNT kaartje kon het anders wel :?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein