"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Als ik met tv-out de televisie met de pc heb gekoppeld d.m.v. een scart-aansluiting op de video..krijg ik alleen maar zwart-wit beeld.
Meer krijg ik niet.
Ik heb een msi 32mb kaart.
Ik heb al verschillende resoluties geprobeerd, maar werkt niet goed.
Ik heb TVTools al gebprobeerd en werkt niet goed.
Ik heb ook van die zwarte balken overal op het beeld.
Hoe kan dit verholpen worden ?
Kees.
Meer krijg ik niet.
Ik heb een msi 32mb kaart.
Ik heb al verschillende resoluties geprobeerd, maar werkt niet goed.
Ik heb TVTools al gebprobeerd en werkt niet goed.
Ik heb ook van die zwarte balken overal op het beeld.
Hoe kan dit verholpen worden ?
Kees.
Verwijderd
ehh hoe kan je nou ntsc-m hebben dat is amerikaans en pal is europees, en heb je een s-vhs kabel gebruikt of die met twee male tulip stekkers
Verwijderd
eenkabel met aan de uiteinden geel, wit, en rood, een verdeelstuk voor scart en een verdeel stukje voor het geluid..
Verwijderd
dat je zwartwit beeld krijgt ligt waarschijnelijk toch aan dat ie op ntsc staat of, dat je een svhs signaal door een composiet (tulp) kabeltje probeert te proppen. Download gewoon ff nieuwste drivers van Nvidia, ff op PAL-B/G zette, composiet en voila, werkt als een trein
Ik heb geen S-VHS aansluiting op mijn TV, maar kan ik dan wel gebruik maken van de TV-out op mijn Geforce 2 GTS? Ik dacht namelijk dat je dan zwart-wit beeld kreeg, en geen kleur meer?
Dat je zwart-wit beeld krijgt ligt zeker aan de regio-instelling.
Dus inderdaad het pal-ntsc verhaal.
Je moet met pal trouwens ook nog de goede regio instellen dus niet pal-yougoslavie ofzo want dan kan je alsnog zwart-wit krijgen.
En bij vrijwel alle videokaarten met tv-out zit zo''n splitter kabeltje dus je kan gewoon die gele tulp gebruiken.
S-vhs is niet per-s''e nodig alleen iets mooier. (schijnt)
Suc6 ermee!!!!!
Dus inderdaad het pal-ntsc verhaal.
Je moet met pal trouwens ook nog de goede regio instellen dus niet pal-yougoslavie ofzo want dan kan je alsnog zwart-wit krijgen.
En bij vrijwel alle videokaarten met tv-out zit zo''n splitter kabeltje dus je kan gewoon die gele tulp gebruiken.
S-vhs is niet per-s''e nodig alleen iets mooier. (schijnt)
Suc6 ermee!!!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je moet idd de goede PAL hebben, in Nederland is dat PAL-BG.
Verder kan het zijn dat je kaart geflashed moet worden. Ik had dat ook met mijn videokaart (Viper-550 TVOUT), die stond op NTSC. Heb toen bij Diamond een Flash voor Europa gehaald.
Maarre, met TVTool kun je volgens mij beide formaten doen hoor (hongt ook af van de TV-Out chip, kweet niet welke op jouw kaart zit).
Verder kan het zijn dat je kaart geflashed moet worden. Ik had dat ook met mijn videokaart (Viper-550 TVOUT), die stond op NTSC. Heb toen bij Diamond een Flash voor Europa gehaald.
Maarre, met TVTool kun je volgens mij beide formaten doen hoor (hongt ook af van de TV-Out chip, kweet niet welke op jouw kaart zit).
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Pagina: 1