Toon posts:

Carmagaddon2

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey All,

ja, ik weet het, het is een oud spel, maar ik heb het pas sinds kort. eerlijk gekocht bij de Free record. Voor Fl 20,-. Daar wil ik de software industrie wel mee spekken.

Nou ben ik niet zo'n held in die racespelletjes. De 1e 3 rondes gaan prima. Ik ros gewoon de tegenstanders van de baan en klaar. Maar de derde ronde is een tijdronde. Dan moet je binnen 5 min. 5 ronden gereden hebben. En dat krijg ik dus mooi niet voor elkaar. Steeds kom ik 30 sec. tekort. Is er een slimmigheidje dat ik nog niet weet? Kun je ergens tijd winnen? Het aanrijden van beesten/mensen ofzo helpt niet. Ik heb al wel die extra spullen in de grot ontdekt, maar kom dan helemaal tijd tekort.

En dan nog wat. Ik wil de pijlen gebruiken om te sturen, gas te geven en te remmen. Maar in dat instellingen menu kun je de pijlen helemaal niet bedienen. Dat werkt gewoon niet.

Kan iemand mij hier tips over geven? Ik heb nog weinig zinnigs hierover kunnen vinden...

da-Greets

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:49
Er is echt geen andere manier om om die tijdronde heen te komen.(misschien met cheaten?). Ik zit daar namelijk ook vast. Best wel klote, ik verzamel in die 5 min namelijk meer dan 999999999 punten (kan ook een negen minder zijn)om dat ik wat instellingen gewijzigd heb, maar als die 5 min voorbij zijn, ben ik terug bij af.

FF over die pijltjes, volgens mij kan je standaard al met die dingen sturen.(weleens geprobeert?)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

De pijltjes bij de 2, 4, 6 en 8 kun je gebruiken ja, maar met de andere pijltjes kun je de camerapositie veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die gewone pijltjes zijn voor de camerapositie.
Hmm, ik ben dus niet de enige. Nou denk ik, dat je maar geen punten moet verzamelen en gewoon bloedhard het circuit rond moet. Bij de gewone levels is de race ook afgelopen wanneer je alle voetgangers dood hebt. Maar dat gaat je in dat 4e level mooi niet lukken. Daar is het veel te druk voor.
Er zit dus nix anders op. Gewoon blazen ben ik bang...

Verwijderd

Zeker nooit van de code " STOPSNATCH" gehoord>???

Vul deze in en je tijd staat stil!!! erruuuggg handig..
wel een paar keer proberen want het wil niet altijd lukken

• Auke
  • Niet online
Wil je het eerlijk doen, dan moet je even opnieuw beginnen en zoveel mogelijk opvoer spul zoeken. Wanneer je genoeg hebt is de race tegen de klok een makkie.

Verwijderd

Topicstarter
En welke kar is dan het beste/snelste? Of moet je maar gewoon zolang mogelijk de begin kar houden en sparen voor de duurste? Zo slecht is die begin kar niet volgens mij...

• bloody
  • Laatst online: 16:06

bloody

0.000 KB!!

let erop dat je stopsnatch wel heel snel intikt (binnen 1 sec).
de beginauto(hawk) is inderdaad niet slecht. Als ik jou was zou ik doorsparen voor een van beide grote trucks (de zwarte amerikaanse of de rode daf), of die gele grote auto met een boorkop aan de voorbumber.

nope

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
als je de tijd-ronde nog niet haalt.....wordt het toch heeeel lastig wil je de ronde halen waar je de radar's kapot moet maken!!!! die vond ik toch veel en veel moeilijker dan die tijd-ronde. daar moet je in een bepaalt aantal minuten iets van 16 radar's kapot maken door ertegen aan te rijden en je moet ook nog is van dak tot dat springen omdat daar al die radar's staan. toch nog een stuk lastiger dan die tijd-ronde!

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Die tests moet je gewoon cheaten, in het begin gaan het wel, die van de 1e en de 2e 'wereld', maar daarna worden ze erg lastig. Ik heb het tot de 5e 'wereld' gehaald, omdat we toen nog geen internet hadden (ja we waren niet erg up-to-date), maar toen heb ik snel de codes erbij gehaald, want zeg nou zelf je zit niet echt op die tests te wachten, je wilt gewoon iedereen afraggen en de ped's killen >:) daar heb je het ook voor gekocht.
Wat dat betreft vind ik Carmageddon1 ook veel leuker, TDR het ik nog niet gespeeld.

Verwijderd

Om die tijdronde door te komen moet je SMARTBASTARD intypen, want anders istie veel te moeilijk :D

Wel rustig intypen, niet te snel, ik heb weleens de hele ronde verloren omdat ik het te snel intypte :+

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb het spel echt supervaak gespeelt, elke dag een uur ofzo en ik speelde zonder code's (met de nodige frustatie's!!!)
als ik het niet haalde......opnieuw net zo lang totdat ik het haalde, of het moet zijn dat achter de comp vandaan gesleurt werd :9

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Necrite
  • Laatst online: 25-12-2025
als je alle andere auto's total-loss hebt gekregen, heb je toch ook gewonnen?
en ik zou wachten tot je die grote 4wd met boorkop kunt kiezen. rijdt heel fijn.
(je kan een bepaalde auto kiezen als je die een aantal keren total-loss hebt gereden)

Verwijderd

Kep m zelf zonder cheats uitgespeeld, is errug gaaf, alleen die boot vond ik bijZonder moeilijk. Als je m hebt uitgespeeld krijg je alle auto's. De bulldozer is t gaafst vind ik en met die grote gele kar, die supergrote kan je andere spelers gewoon heel simpel crushen >:)
Pagina: 1