Toon posts:

[BC3] Geheugen op geforce2 mx van Hyundai.. Is dat goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Mijn geforce 2 MX kaart heeft Hyundai geheugen wat (volgens mij) op 5.7 ns draaid. Kan dat kloppen? Op de zo''n geheugenchip staat

Hyundai
HY57v641620HG
0108A t-H

Kan iemand mij hier wat meer over vertellen, zit ik ernaast , of had ik het goed? Is hyundai goed geheugen?

Alvast bedankt,

Techwarrior

Verwijderd

of het goed geheugen is weet ik niet, maar die auto''s van hun zijn mooi KUT en goedkoop

Verwijderd

Topicstarter
jezus.. waar slaat dit antwoord nou op!

Als je het niet weet, hou dan je klep dicht!

:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou het ook niet weten maar gilseboer
heeft wel gelijk; Die auto''s zijn k*t

:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
over het algemeen is hyundai gewoon a merk geheuegen, word heel veel door compaq toegepast in hun dekpro series en door IBM op hun 300gl sreries 100 tot 133mhz bus versies, en persoonlijke ervaring goed over te klokken.. pc100 werkt moeiteloos op 133

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

jezus.. waar slaat dit antwoord nou op!

Als je het niet weet, hou dan je klep dicht!

:(
jongens, moet dit nou.. Een beetje lol af en toe moet kunnen..

dus ...

Verwijderd

hmm Mushkin gebruikt ook Hyundai chipjes. Het is goed geheugen, maar hoe de videogeheugen zijn weet ik niet. Ik denk dezelfde kwaliteit.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Chips ervan is idd een A-merk, auto''s idd niet. Verder zullen ze nog wel veel meer maken, net zoals alle andere Koraanse firma''s.

Verwijderd

Topicstarter
En hoeveel Nanoseconde is dat nou ?

Verwijderd

5.5 & 7ns zijn alleen bij mij bekend. Ik heb die 7ns versie.. Maar 5.7? Hmm..
Misschien 5.5 & 7 ns chips? :+

Ach, dat is niet de ''echte'' snelheid die die chips aankunnen.. Die 7ns chips bij mij lopen bij benchmarks mooi stabiel op 214.3 MHz.. (7ns = 143MHz theoretisch)
Pagina: 1