De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zou nu maar gaan voor de Elsa Gladiac Ultra. Kost je nu ronde de 900 piek en tegen de tijd dat die niet meer "mee kan" koop je een GeForce 3 o.i.d.
Nu meer als 1000 piek uitgeven voor een GF3 vindt ik iets te veel, te meer omdat ie voor de eerste tijd, (half jaar ofzo), toch niet volledig benut word.
GF2 Ultra op dit moment dus..
Nu meer als 1000 piek uitgeven voor een GF3 vindt ik iets te veel, te meer omdat ie voor de eerste tijd, (half jaar ofzo), toch niet volledig benut word.
GF2 Ultra op dit moment dus..
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
uuhhh.... Die GeForce3 wordt misschien niet volledig benut, maar 80fps in Quake III op 1600x1200x32 vind ik toch wel heel erg lekker :9:9~:9~:9~:9~ Mijn monitor kan dan zelfs maar 75fps
Dan moet je monitor dat ook maar aankunnen, dr zullen dr nog zat zijn die een monitor hebben waar 1024*768 oid de max. is.Op woensdag 11 april 2001 13:49 schreef iefje het volgende:
uuhhh.... Die GeForce3 wordt misschien niet volledig benut, maar 80fps in Quake III op 1600x1200x32 vind ik toch wel heel erg
Met die GF3 haal je 70fps in Q3 en met de GF2U 57fps.. das dus 13fps meer en daar moet je 2 tot 4 piek meer voor betalen.
Dan zal dr ook wel een Ultra versie komen van de GF3 (tegen de tijd dat de GF3 volledig benut wordt) dus das (voor mij) in elk opzicht reden genoeg om de GF3 te laten liggen en voor de GF2U te gaan, of nog weer wat te wachten op de GF3U
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik zou sowieso even wachten totdat de GF3 uit is. Dit heeft een aantal voordelen: prijzen voor de GF2 zullen dalen en tevens zullen er dan meer reviews beschikbaar zijn over de GF3, waaruit je dan beter kunt leiden of het zin heeft om deze (de GF3) te kopen of beter kunt gaan voor de dan goedkopere GF2 Ultra.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
denk dat je in de war bent .. fps en hz is heel wat anders ofwel refresch rate en frame per seconde...Op woensdag 11 april 2001 13:49 schreef iefje het volgende:
uuhhh.... Die GeForce3 wordt misschien niet volledig benut, maar 80fps in Quake III op 1600x1200x32 vind ik toch wel heel erg lekker :9:9~:9~:9~:9~ Mijn monitor kan dan zelfs maar 75fps
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Denk dat je je bij een ultra gewoon moet laten leiden door de prijs en welke opties je echt denkt te gaan gebruiken.Op woensdag 11 april 2001 13:11 schreef Tesmas het volgende:
Ik ben van plan om een niuuwe videokaart aan te schaffen en ik ben aan het kijken naar een geforce 2 ultra
Wie heeft ervaring me deze kaarten en wat zou een goede keuze zijn (wachten op Geforce 3?) ?
Zowieso vind ik de ultra niet zo fantastisch. zou eerder kiezen voor de pro (veel goedkoper) of de gf3 (toekomst bestendiger en met betere drivers nog sneller)
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ja ik zat ook al effe te knipperen met mijn ogenOp woensdag 11 april 2001 16:36 schreef psygho het volgende:
[..]
denk dat je in de war bent .. fps en hz is heel wat anders ofwel refresch rate en frame per seconde...
Pagina: 1