They made me do it.
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik bied een tientje
w00t
staat geen merk op, gewoon 3dfxOp woensdag 11 april 2001 14:29 schreef Arne_F het volgende:
van welk merk is die V2 enne ik bied er 50 voor
meel me maar afokky2001@hotmail.com
They made me do it.
Kijk eens op de andere stickertjesOp woensdag 11 april 2001 18:20 schreef Smoothy_ het volgende:
staat geen merk op, gewoon 3dfx
Bij modern hadden ze rond half maart nog een Voodoo2 add-on liggen (naast gforce/tnt kaarten vanaf een 250,-) en wilden ze er nog 298,- voor hebben. ''t was ook nog eens een OEM-versie.
Ik had moeite om te blijven staan.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
ik zal hem effe onder de scanner leggen, ok??Op woensdag 11 april 2001 18:22 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Kijk eens op de andere stickertjes? Oh mocht iemand een SLI thingy willen bouwen ik heb er ook nog 1
They made me do it.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
12 aan voorkant + 4 aan achterkant = 16 / 2 = 8MBOp woensdag 11 april 2001 18:52 schreef JazzmasterPol het volgende:
Is een 12MB versie, tel de chips maar. ;-)
They made me do it.
Verwijderd
Echt niet normaal.
Y'24
Verwijderd
Je ziet zo dat het een PCI is!Op woensdag 11 april 2001 19:41 schreef RvV het volgende:
[..]
AGP, uh? Dacht het niet! toch?
|:(Op woensdag 11 april 2001 19:36 schreef marteltor het volgende:
is ie pci of agp ?
Agp dacht ik te zien...
3Dfx is volgens mij pas vanaf de V5 overgegaan op AGP. (bijna) Iedereen weet dat een V2 PCI is (maar ik vergeef je hoor
Eeuwige n00b
They made me do it.
Verwijderd
Lijkt wel een beetje op mijn oude voodoo2 kaart. Een Spectra media line, niet echt een merkkaart dus. (zitten ook 100 MHz geheugenchips op van silicon magic, met zo''n mooie grijze doos. Draaide wel mooi op 103 MHz (bij 105 Mhz gaf ''ie blauwe strepen, bij 104 niet geheel stabiel)
Die moet nu noodgedwongen aan een VooDoo3 2000 PCI... heeft veel minder charmes dan een Add-on kaart...
Verwijderd
Je mag ''m op komen halen (A''dam) voor een kratje bier
ICQ# 75044223
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Ik denk dat hij nog zo''n 50 á 75 gulden waard is aangezien er 100Mhz geheugen op zit. (de Diamond en Creative kaarten hadden maar 90 Mhz ).
By the way 3Dfx kwam pas met AGP kaarten met de Voodoo3 3000 AGP.
Greetz ,
RmanX
Een immer blije Voodoo2 sli user
Verwijderd
Dat ding blijf ik houden, net als lego, al doe je er niks meer mee
Verwijderd
tempest@xcl-clan.com
TT
Ik denk dat hij nog zo''n 50 á 75 gulden waard is aangezien er 100Mhz geheugen op zit. (de Diamond en Creative kaarten hadden maar 90 Mhz ).
[/qoute]
Grootste onzin die ik heb gehoord, heb hiero ook 2 diamond kaartjes liggen, staat toch echt op de chips dat het 100MHz geheugen is en GEEN 90MHz.
Verwijderd
Iedere chips is 1 mb, 8*1+4*1=12
Verwijderd
Ding zit geen druppeltje (?) stof op, en enorm groot voor een PCI kaart
Misschien dat ik em over een tijdje inn me nieuwe pc zet
Verwijderd
Verwijderd
Work at day, play at night...
En die voodoo2 van de plaatjes, 8mb, weet et zeker