[BC3] Niewe videokaart -->mening

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Heb weinig verstand van videokaarten daarom jullie mening.

heb nu een Diamomd Viper v550 (TNT1, 16 MB) en ik kan heeel geodkoop een Diamond Stealth III 32 MB kopen.

Ik heb geen geld voor een nieuwe videokaart dus kom daar niet mee ;)

Is dit een upgrade of kan ik het beter niet doen. Ondersteund hij even goed Direct3d en vooral OpenGL als die TNT ? graag uw mening 8-)

• Jack Flushell
ff omhoogkicken

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Heb er ook weinig verstand van maar ik weet wel dat je geen stealth wilt, in ieder geval niet voor games.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:18
hangt ervan af wat je doet met de kaart, denk dat met S3TC de stealth iets sneller zal zijn maar over het algemeen zullen ze elkaar niet veel ontlopen.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Als je er echt heel goedkoop aan kan komen, waarom niet dan? Je hebt dan iig meer geheugen, en die Stealth III zal echt wel sneller zijn dan een TNT1 hoor.

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:42

IQM

:p

Je moet het gewoon zelf weten. Ik heb mijn Voodoo Banshee 16 Mb ook voor een prikkie vervangen door een Viper II die ik van een collega kon overnemen. Voor Games niet echt ideaal maar wel beter voor DVD weergave (TV out)

Verwijderd

Tis zeker wel een upgrade.

De Stealth 3 hoort toch thuis (onder) in het rijtje Voodoo3 en TNT2.

Die Viper 550 (TNT) hoort meer bij de Banshee en de Voodoo2 12MB.

En inderdaad die S3TC is best goed geimplementeerd in die Stealth 3.

Kost niks? Gewoon doen, je PC wordt er zeker niet slechter van. Bovendien wordt de beeldkwaliteit er beter op.

Ook je driversupport zal wel op peil blijven, want S3/Via maakt die chips nog steeds voor notebooks.

Verwijderd

Het is geen wereldschokkend verschil hoor.

Wat moet je er voor lappen?

• Jack Flushell
50 piek moet hij kosten.

Als ik het dus goed begrijp is ''ie vrijwel even goed als de TNT voor games, maar de 2d kwaliteit is echt beter ..

La''k maar doen dan :)
Pagina: 1