[BC3] videokaart en dvd

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
ik heb gewoooon een geforce 2 gts en een aopen 12x dvd

en ik ben hartstikke tevreden ;)
maar er zullen wel betere combinaties zijn

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Wat is de beste keus als ik dvd''s wil draaien op mn pc en tv, daarnaast wil ik uiteraard ook gamen. Moet ik speciaal een dxr3-kaart in mn pc stoppen of zijn er ook andere alternatieven om een goede kwaliteit te krijgen. Ik wil ook een MIRO pctv pro kaart aanschaffen. Wat is de beste combinatie?

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
Ati Radeon, Ati heeft toch wel de reputatie van video-kaart (nVidia is meer 3D-kaart), de Radeon (met TVout dan) is daar wel geschikt voor, en doet ook goed in 3D:)

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 22:27 schreef catfish het volgende:
Ati Radeon, Ati heeft toch wel de reputatie van video-kaart (nVidia is meer 3D-kaart), de Radeon (met TVout dan) is daar wel geschikt voor, en doet ook goed in 3D:)
Heb ik dan ook een DXR-kaart nodig? (wat is de toegevoegde waarde hiervan?)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Je bent alleen maar zo''n kaart nodig als je nog maar een bijv. een P2 400 hebt, maar heb je een ~800Mhz cpu, is zo''n kaartje overbodig.

Verwijderd

Wat mij betreft is een mpeg-2 kaartje noodzakelijk, mits je een snelle cpu hebt en een Matrox G400/450(vanwege de de superieure tv-out)
een MPEG-2 decoder ontlast je cpu gigantisch en heeft ook nog es een hele mooie tv-out

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op dinsdag 10 april 2001 22:32 schreef O.D.Smolik het volgende:
Je bent alleen maar zo''n kaart nodig als je nog maar een bijv. een P2 400 hebt, maar heb je een ~800Mhz cpu, is zo''n kaartje overbodig.
Hij bedoelt dit voor de Dxr3 kaart, niet voor de Radeon

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 22:32 schreef O.D.Smolik het volgende:
Kan iemand me vertellen wat zon kaartje dan precies doet? Mijn pc-boer verkoopt er een als extra optie naast een v7700 op een 1,2 ghz systeem

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Volgens maakt zorgt hij bij langzame cpu''s voor minder belasting er van, en je krijgt beter beeld.

Verwijderd

hmm ik heb zo''n dxr-3 kaart samen met een creative 12x40 en onder het dvd kijken via de tv-out van die mpeg kaart viel gewoon mn HD in de power save ;-) Ik merk dus helemaal niks aan mn pc als ik een dvd draai. en dat op een celeron 333@416

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 22:51 schreef coach het volgende:
hmm ik heb zo''n dxr-3 kaart samen met een creative 12x40 en onder het dvd kijken via de tv-out van die mpeg kaart viel gewoon mn HD in de power save ;-) Ik merk dus helemaal niks aan mn pc als ik een dvd draai. en dat op een celeron 333@416
tja, erg veel wijzer word ik er ook niet van;
eigenlijk dus maar alleen een radeon 64 mb Is deze er ook met ddr geheugen?

Verwijderd

ATI radeon VIVO 64 MB is alleen in DDR smaakje te krijgen volgens mij

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 23:29 schreef Demolition het volgende:
ATI radeon VIVO 64 MB is alleen in DDR smaakje te krijgen volgens mij
Waar staat ergens een goede review van deze kaart??
Pagina: 1