[BC3] Tips voor mijn VooDoo 2???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb thuis nog een Voodoo 2 liggen en daar wil ik toch nog wel ff het beste uithalen dus als iemand toevallig nog enige tips heb dan zou je mer er heel *D mee kunnen maken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verkoop hem. En anders in je server.

PS Was laatst ook iemand die vroeg wat te doen met zijn VooDoo I, zoek dat ff op anders.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
gewoon erbij houden kan je altijd nog lekker alle 3dfx geoptimaliseerde titels goed draaien. (dit heeft natuurlijk alleen zin als je er nu niet een voodoo3 oid in hebt hangen). Anders in je tweede bak met een voodoo2 is het goed mogelijk om lekker te gamen noke niet de hoogste resolutie maar het gaat nog wel

Verwijderd

xtra monitor kopen en voodoo 2 i.c.m. 1e driver kan je 2e monitor aansluiten. (crashed aleen als je dan een spel start dus eerst even disabelen als je gaat spelen)

Verwijderd

ik heb m''n voodoo2 er ook nog bij zitten naast m''n tnt2, voor 3dfx only games en van die oude games met 3dfx patches enz.(Carmageddon >:))

Verwijderd

Download Wicked3d drivers.. wordt ie zo''n 20% sneller van in glide (only) games, zonder over te klokken of wat dan ook. Super proggie!

En anders snor je nog een voodoo2 erbij en pleur je hem in SLI, is ie bijna net zo snel als een voodoo3

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 11 april 2001 15:00 schreef Techwarrior het volgende:
Download Wicked3d drivers.. wordt ie zo''n 20% sneller van in glide (only) games, zonder over te klokken of wat dan ook. Super proggie!

En anders snor je nog een voodoo2 erbij en pleur je hem in SLI, is ie bijna net zo snel als een voodoo3
Eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb!
THNX! Maar nog ff één ding, waar vind ik die Wicked3d drivers???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1