Toon posts:

[BC3] Nieuw ComputerSysteem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK luister... ik KRIJG dus een computer, probleem is alle onderdelen moeten van 1 winkel dus kies ik voor Graficall (dichtbij en goedkoop)

1. Ik zit te twijvelen over de MOBO... ASUS a7v-133 Raid of ABIt Kt7a Raid???
Jullie mening?? ik weet ASUS is iets sneller, abit beter te clocken... mij gaat het nu om welke is stabieler geclocked en geeft minste problemen.

2. De collectie videokaarten is vrij klein daar... zowiezo wordt het een GForce...
Maar tot mijn grote verbazing hebben ze alleen deze GTS kaart:
Gainward C. Exp. Geforce II GTS type 400 PRO 64 MB+TV gold sample
Ik ben zelf niet bekend met dit merk, persoonlijk zou ik een Leatek of Elsa kopen... maar ja geen keus... is dit een KUT kaart of is die bijna net zo goed als Elsa/Leadtek???

3. Ik ram er een AMD1333 in... verstandig op dit moment? of komen er binnen 2 weken tijd nieuwe cores of gaan de prijzen extreem dalen???
-------------------------------------------

Ik hoop dat iemand some GOOD answers heeft en ja ik heb de search gebruikt en gezocht op vele sites dus ga me niet lopen afzeiken

Mzzl

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die Gainward is iig wel goed.

Verwijderd

hier heb je een url voor een review van deze kaart. Gainward staat bekend om hun kaarten die goed te overklokken zijn, zo ook deze geforce 2 pro.

http://www4.tomshardware.com/graphic/00q3/000705/index.html

Zeker een leuk kaartje, vooral nu de prijzen omlaag komen in verband met het uitkomen van de geforce 3 ...

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
persoonlijk lijkt mij die asus beter, is ook prima te klokken, abit staat niet voor niets niet meer op de recommended list van amd (of staat ie er nu weer wel op, ff kijken), nee staat er niet op

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx guys... :)
tja zou wel die GFIII willen maar blijft toch te duur.... is nu 1400 en de GTS PRo 700 scheelt een hoop

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
laatst stond op de nieuws pagina dat de amd 1333 omgerekend iets van 300 piek goedkoper zou worden. Of dit alleen in amerika was weet ik niet, maar ik denk dat je beter nog even twee a drie weekies kan wacht, als je dat kan opbrengen >:)

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Je kan beter nooit voor de top processor gaan, maar eentje of twee daaronder. Maar goed, als je hem krijgt, uitmelken die handel ;) Ik zou een 1200 nemen, hopen op een AXIA core :) en dan heb je meer bang voor de buck >:)

Verwijderd

Topicstarter
ach waarom niet scheelt maar 80 piek en toch gratis...... en nu alleen nog een cooler, and DAMN ik was zo overtuigd van de Alpha PAL6035MFC met delta FAN, nu zie ik tests..... waarbij er goedkopere coolers beter presteren....... alleen op de ene site wordt de ene cooler de hemel ingeprezen en op de andere site weer een ander...... best lame......

En die cooler moet ik helaas van een andere winkel halen en zelf betalen :( maar okay wou rond de 100 piek uitgeven voor een cooler.... die ook lekker is om meet te clocken
Pagina: 1