Toon posts:

[BC3] Instellingen voor mijn Radeon 64 mb DDR???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke instellingen geven mijn Radeon de beste boost. Ik draai de nieuwste drivers en de kaart is overgeklockt op 200 mhz. Ik heb een P3-1000mhz, maar in counterstrike nooit meer dan 60 a 70 fps in 1152x864. zijn dit goede waardes, of moet ik bepaalde features van de kaart in- of uitschakelen? In de driver staat de kaarop "prestatie"ingesteld.

Verwijderd

Ik heb een Tbird 1000 met een Gforce SDR en ik haal 100 fps... 90 gemiddeld...

In die resolutie :)

Verwijderd

Topicstarter
welke instellingen heeft jouw radeon?

Verwijderd

Hij heeft een Geforce slimmerd. Wat maakt het nou uit of je 70 of 100 frames draait man je merkt he toch niet meer.

Verwijderd

IDD als je boven de 30 blijft is alles ok :)
een stabiele fps doet ook veel want als hij altijd van 100 naar 40 springt zie je het verschil wel hoor!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Moet je niet vaag gaan doen, want het verschil tussen 80 en 40 fps is er dus echt wel. Met een beetje hoge ping(100-150) zit je te stotteren op 40 fps en op 80 heb je dan nog geen last.

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 22:43 schreef HitmanWVU het volgende:
Moet je niet vaag gaan doen, want het verschil tussen 80 en 40 fps is er dus echt wel. Met een beetje hoge ping(100-150) zit je te stotteren op 40 fps en op 80 heb je dan nog geen last.
dit slaat echt nergens op, als je een brakke verbinding hebt moet je juist MINDER frames hebben, omdat er da nminder coordinaten door je lijntje moeten..

En dan nog boven de 30 is absoluut niet meer door het menselijk ook waar te nemen.

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 22:43 schreef HitmanWVU het volgende:
nog zo''n dwaas die denk dat Hz en FPS hetzelfde is.

een korte uitleg dan maar
De hersenen kunnen 33 frames per seconde registreren terwijl het menselijk oog feitelijk zelf minder ziet. Hierdoor zijn subliminale boodschappen dus ook mogelijk.

75 Hertz of meer wil zeggen stilstaand beeld, wat rustiger is voor de ogen. Dus zorg gewoon dat je resolutie zo is dat je minimaal 75 Hz hebt en dat je gewoon met +- 35 FPS CS kan spelen dan is het genoeg.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
hehe psies

je ogen doen toch 24FPS en een tv is toch 25FPS?

Verwijderd

Ja mooi de HERSENEN maar speel is met 30 frames en met 60 je VOELT dat het vlotter speelt!

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

jaah daar moet ik toch ook in mee gaan 30fps vind ik niet lekker spelen niet voloeiend... heb thuis ook 2pc''s staan 1tje 30-40 fps ander 60-80fps maar vind dat 2e toch lekkerder spelen

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

FPS is LIFE>:)
ikke 180 fps in q3:9
Pagina: 1