Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
radeon geeft beter beeld bij DVD en video streams en ''n DDR type ati doet het beter in de high resoluties in 32bits omdat de MX sdr based is en de ati hyperZ gebruikt
maar er komen binnen kort nieuwere MX''n
De MX400,200,100
en ''n nieuwe speler KyroII budged/midrange kaart ''n wolf in schaapkleren
maar er komen binnen kort nieuwere MX''n
De MX400,200,100
en ''n nieuwe speler KyroII budged/midrange kaart ''n wolf in schaapkleren
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
KyroII is een fantastische kaart. Maar als je T&L spellen wilt kunnen spelen zul je een flinke CPU moeten hebben.
Verwijderd
Nou ik heb ook dat probleem, en ik ga voor Hercules 3D Prophet II MX TV kopen voor 299 piek
Waarom? Goedkoop, kan met een laag CPU best draaien en Schijnt een goedekaart te zijn
Waarom? Goedkoop, kan met een laag CPU best draaien en Schijnt een goedekaart te zijn
260 bij de Makro!Op dinsdag 10 april 2001 22:05 schreef obscurus het volgende:
Nou ik heb ook dat probleem, en ik ga voor Hercules 3D Prophet II MX TV kopen voor 299 piek
[update]sorry is wel zonder tv[/update]
tremble and despair for i am power!
Pagina: 1