[BC3] radeon 32 MB of geforce MX 32mb?

Pagina: 1
Acties:

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 21:40

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Een collega vroeg mij welke van deze twee kaarten het beste voor hem zou zijn. Wat hij ermee gaat doen is een beetje gamen en daarnaast divx kijken op z''n tv via een tv out.

Omdat ik zelf geen advies durf te geven, hoop ik dat een van jullie mij kan helpen.

wie biedt???

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Radeon

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

radeon geeft beter beeld bij DVD en video streams en ''n DDR type ati doet het beter in de high resoluties in 32bits omdat de MX sdr based is en de ati hyperZ gebruikt

maar er komen binnen kort nieuwere MX''n

De MX400,200,100

en ''n nieuwe speler KyroII budged/midrange kaart ''n wolf in schaapkleren

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

KyroII is een fantastische kaart. Maar als je T&L spellen wilt kunnen spelen zul je een flinke CPU moeten hebben.

Verwijderd

Nou ik heb ook dat probleem, en ik ga voor Hercules 3D Prophet II MX TV kopen voor 299 piek
Waarom? Goedkoop, kan met een laag CPU best draaien en Schijnt een goedekaart te zijn

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op dinsdag 10 april 2001 22:05 schreef obscurus het volgende:
Nou ik heb ook dat probleem, en ik ga voor Hercules 3D Prophet II MX TV kopen voor 299 piek
Waarom? Goedkoop, kan met een laag CPU best draaien en Schijnt een goedekaart te zijn
260 bij de Makro!

[update]sorry is wel zonder tv[/update]

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

bedankt voor de tip, maar het gaat mij dus erg om de tv-out >:)
Pagina: 1