[BC3] hoe het beste van dvd-rom naar tv?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
situatie:

pc staat in zomerhuis (achtertuin) en tv staat in huis. Dus zo''n 8 meter uit elkaar.

Welke kaart moet ik gebruiken of is het werken met megavideo 50 ook iets ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Mobiele DVD speler?

• BC3 Victim
Op dinsdag 10 april 2001 20:05 schreef obsidian het volgende:
Mobiele DVD speler?
Vaste DVD-speler in PC ingebouwd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 10 april 2001 20:10 schreef jacquar het volgende:

[..]

Vaste DVD-speler in PC ingebouwd
Mobiele PC dan?

Verwijderd

Heeft je vga-kaart TV-out.....??

Zoniet , koop er een en trek een kabeltje...;)

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 20:21 schreef Ref12 het volgende:
Heeft je vga-kaart TV-out.....??

Zoniet , koop er een en trek een kabeltje...;)
Of koop inderdaad een marmitek gigavideo 50 setje, werkt echt perfect! hier heb je alleen wel een kaart met tv out voor nodig..

• BC3 Victim
Wat is een beste kaart met TV-out ?? :z
Op dinsdag 10 april 2001 20:24 schreef Gretzky het volgende:

[..]

Of koop inderdaad een marmitek gigavideo 50 setje, werkt echt perfect! hier heb je alleen wel een kaart met tv out voor nodig..

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Vinden jullie dat setje van marmitek echt zo goed? Ik heb het moeten terugbrengen vanwege de nogal matige beeldkwaliteit, vooral de scherpte was niet goed.
Maar je hebt of een videokaart met tv-output nodig of een los DVD-decoder kaartje (ala hollywood plus) maar daar kun je weer geen DVD''s mee kijken.

Verwijderd

Ik zou een MSI-818 kopen (GF2MX) .....krijgt goede recensies bij hardware reviews...speciaal vanwege de goede TV-out kwaliteit... ;)

Verwijderd

Je bedoeld dat je met het Hollywood ding alleen maar DVD''s kijken kunt... Juist geen DivX.
Ikzelf heb beide, zowel TVout als Mpeg en ook een Marmitek.

Ben er best over te spreken.

Ik heb er ook nog zo''n remotemouse bijgekocht. Helemaal ideaal. Hoef ik geen 8 meter te lopen om op "Play" en "Pauze" te drukken als ik moet pissuh ofzo.

• BC3 Victim
DVD-ROM player en ASUS V7100/T GeForce2 MX video kaartje (32Mb), S-Video kabeltje van 10 meter ertussen en kijken maar *D Oh ja een draadloze muis voor de bediening is errrrrrrg handig ;)

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Ok...... ik ga ook een Asus V7100T halen, maar mijn (oude en toch wel brakke) TV heeft maar 1 ingang (kweet de naam ervan nu niet) waarop nu de video is aangesloten.... gaat dit werken??????? En waar moet ik de kabel van de TV-out dan op aansluiten????? Op de video??

Jaap

• BC3 Victim
Op woensdag 11 april 2001 15:36 schreef J.apiooo het volgende:
Ok...... ik ga ook een Asus V7100T halen, maar mijn (oude en toch wel brakke) TV heeft maar 1 ingang (kweet de naam ervan nu niet) waarop nu de video is aangesloten.... gaat dit werken??????? En waar moet ik de kabel van de TV-out dan op aansluiten????? Op de video??
gewoon een verloopie van S-Video naar scart kopen

Pagina: 1