De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vaste DVD-speler in PC ingebouwdOp dinsdag 10 april 2001 20:05 schreef obsidian het volgende:
Mobiele DVD speler?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mobiele PC dan?Op dinsdag 10 april 2001 20:10 schreef jacquar het volgende:
[..]
Vaste DVD-speler in PC ingebouwd
Verwijderd
Of koop inderdaad een marmitek gigavideo 50 setje, werkt echt perfect! hier heb je alleen wel een kaart met tv out voor nodig..Op dinsdag 10 april 2001 20:21 schreef Ref12 het volgende:
Heeft je vga-kaart TV-out.....??
Zoniet , koop er een en trek een kabeltje...;)
Op dinsdag 10 april 2001 20:24 schreef Gretzky het volgende:
[..]
Of koop inderdaad een marmitek gigavideo 50 setje, werkt echt perfect! hier heb je alleen wel een kaart met tv out voor nodig..
Maar je hebt of een videokaart met tv-output nodig of een los DVD-decoder kaartje (ala hollywood plus) maar daar kun je weer geen DVD''s mee kijken.
Verwijderd
Verwijderd
Ikzelf heb beide, zowel TVout als Mpeg en ook een Marmitek.
Ben er best over te spreken.
Ik heb er ook nog zo''n remotemouse bijgekocht. Helemaal ideaal. Hoef ik geen 8 meter te lopen om op "Play" en "Pauze" te drukken als ik moet pissuh ofzo.
Jaap
gewoon een verloopie van S-Video naar scart kopenOp woensdag 11 april 2001 15:36 schreef J.apiooo het volgende:
Ok...... ik ga ook een Asus V7100T halen, maar mijn (oude en toch wel brakke) TV heeft maar 1 ingang (kweet de naam ervan nu niet) waarop nu de video is aangesloten.... gaat dit werken??????? En waar moet ik de kabel van de TV-out dan op aansluiten????? Op de video??