De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zou er even wat geheugen bijdouwen, zeker als je spellen zoals B&W wilt spelen!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en oko dat win me gewoon kut is voor de meeste spellenOp dinsdag 10 april 2001 20:22 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Tja, moest 3Dfx nu nog bestaan zouden zij je misschien een antwoord kunnen geven!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
WTF is een crosspost ?Op dinsdag 10 april 2001 20:38 schreef Martijn het volgende:
CROSSPOST.....:(:(
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Sorry ik zou het BTW niet weten
Verwijderd
Je hebt waarschijnlijk DirectX 8 geïnstalleerd en de bijgeleverde drivers gaan daar niet erg lekker mee om. Heb je de laatste drivers erop gezet die gemaakt zijn voor DirectX8?
cross post is het zelfde bericht posten op meerdere plekken in een topic, of in verschillende topics, dit om meer "hits" te krijgen of op wat voor reden dan ook...
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Als het forum uit alleen maar van jouw soort mannetjes zou bestaan, werd het echt helemaal niks meer hier...:( Er zijn op dit forum regels, als je je daar niet aan wilt houden, moet je maar een eind oprotten...:r:r:rOp dinsdag 10 april 2001 20:47 schreef snnasss het volgende:
Hou toch op met je geemmer over crosspost. Zoek een hobby!
Je hebt waarschijnlijk DirectX 8 geïnstalleerd en de bijgeleverde drivers gaan daar niet erg lekker mee om. Heb je de laatste drivers erop gezet die gemaakt zijn voor DirectX8?
Die regels zijn er niet voor niks !
Verwijderd
klopt, aleen beetje wazig dat hij niet dezelfde topic naam heeft.. jammer jouw theorie gaat niet op...Op dinsdag 10 april 2001 21:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
het kan geburen dat bij tweakers als je een nieuwe topic opstart en als je daarna verzenden indrukt dat hij even blijft hangen mocht dit gebeuren niet op nieuw verzenden drukken want dan krijg je twee maal de zelfde topic
Verwijderd
Jij hebt twee voeten, da''s ook waar maar daar zeik ik ook niet steeds over. Als jouw bijdrages hier beperkt blijven tot enkel dergelijke opmerkingen te maken, ga dan ergens anders wieberen.Op dinsdag 10 april 2001 20:48 schreef psygho het volgende:
lees de faq:
cross post is het zelfde bericht posten op meerdere plekken in een topic, of in verschillende topics, dit om meer "hits" te krijgen of op wat voor reden dan ook...
Verwijderd
En hoeveel regels denk je dat je nu zelf overtreedt?!Op dinsdag 10 april 2001 20:52 schreef Martijn het volgende:
[..]
Als het forum uit alleen maar van jouw soort mannetjes zou bestaan, werd het echt helemaal niks meer hier...:( Er zijn op dit forum regels, als je je daar niet aan wilt houden, moet je maar een eind oprotten...:r:r:r
Die regels zijn er niet voor niks !
Een crosspost is inderdaad vervelend, ben ik het helemaal mee eens, maar dat wil niet zeggen dat bepaalde types enkel en alleen de postings af moeten struinen op daarop te reageren. De posting is nu eenmaal gedaan... de jongen heeft een probleem. Doe eens een poging om te helpen in plaats van meteen iemand met regels om de oren te slaan.
Met ander woorden: Voeg eens iets contructiefs toe aan dit forum. En om op je eigen woorden terug te komen: Als het forum uit alleen maar van jouw soort mannetjes zou bestaan, werd het echt helemaal niks meer hier... Er zijn op dit forum regels, als je je daar niet aan wilt houden, moet je maar een eind oprotten...
Verwijderd
Als je verder niets zinnigs heb te melden met betrekking tot de INHOUD, kun je ook je mond houden in plaats van WEER een thread te laten verzanden in een discussie over regeltjes.
Waarom begin je niet gewoon een eigen thread over regeltjes. Kun je je daar uitkuren puber!
Verwijderd
En wat betreft die orde... kijk nu zelf... weer een thread die eindigt in een dergelijke discussie. Bedankt voor de orde die je hebt aangebracht. Echt, het wordt er stukke beter op!!!
Reageer eens op de inhoud. Dan wordt het met de orde een stuk beter. Niemand zit op jou als politiepet te wachten. Dat denk je zelf wel... maar dat noemen ze geloof ik een plaat voor kop...
En btw... jij begon over weggaan, niet ik...so stuff you own words where they belong...
Verwijderd
snnasss, aan de ene kant heb je wel een beetje gelijk maar ik vind dat je een user als Martijn (user sinds juli 1999) wel moet respecteren, zeker gezien je eigen nog niet zo lange staat van dienst.
[/Offtopic, maar ook weer niet helemaal]
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij lees je kwaliteit van de postings af aan de inhoud ervan en niet aan de lengte in dagen of frequentie van de postings zelf. Al helemaal niet omdat iemand hier al zo lang post. Als de inhoud nooit beter is geweest dan dit, voel ik alleen maar medelijden...Op dinsdag 10 april 2001 22:34 schreef quadraplex het volgende:
[Offtopic, maar ook weer niet helemaal]
snnasss, aan de ene kant heb je wel een beetje gelijk maar ik vind dat je een user als Martijn (user sinds juli 1999) wel moet respecteren, zeker gezien je eigen nog niet zo lange staat van dienst.
Verwijderd
Bovendien roep je zelf de hele tijd over stoppen met dit gedoe maar je gaat maar door.
Bij deze wil ik voorstellen weer volledig ONtopic te gaan in deze draad.
Verwijderd
En meer geheugen is wel een stuk beter ja.
Op dinsdag 10 april 2001 22:34 schreef quadraplex het volgende:
[Offtopic, maar ook weer niet helemaal]
Voor juli 99 had ik een andere nic, dus ben er nòg langer...;)
Om nog verder offtopic te gaan, dat was ''Mjagers''... Waarschijnlijk nu niet meer te vinden, ik heb een nieuwe nic genomen toen iedereen wegens aanpassingen aan het forum opnieuw moest registreren...Op dinsdag 10 april 2001 22:53 schreef Aikon het volgende:
Leuk dat we dat weer weten Martijn. En welke was dat dan wel?
kijk anders ff bij www.x3dfx.com , daar zitten vrij veel lui die er echt meer van weten als die twee haantjes hier...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Verwijderd
Voodoosource is ook een erg goede trouwens...
Als je een VIA mobo hebt, kun je es een nieuwere/andere versie van de 4in1 drivers proberen.
Ik weet het zo ook niet..
Ik draai een Duron 650@735 op een MSI K7T Pro, 192 MB....
Dit geflame over en weer is zeer irri, zeker voor de topic starter omdat hij een k*tprobleem heeft, wat op deze manier niet opgelost wordt.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ten tweede sorry voor die zogenaamde "crosspost".
Dit was nl. de eerste keer dat ik hier op dit forum kwam en ik had mijn probleem eerst bij hardware gezet.
Toen ik later terugkwam zag ik dat dit forum beter op mijn probleem aansluit, vandaar die dubbele post.
Nogmaals bedankt voor de hulp
Niet gaan zeuren dat''k uit me nek klets, omdat ''k hier nog niet zo lang rondhang.
Dat gezeur over ''k ben langer lid dan jouw, spannend allemaal. Dat geeft geen indicatie van hoeveel een persoon weet etc. ''K zit ook wel eens op andere forums, maar goed.
Ten tweede, niet alles persoonlijk gaan nemen wat''k hier allemaal zeg. Het is meer even algemeen aangeven wat mij (iedereen) irriteert. En er wordt gestaakt morgen, dus dat helpt ook een beetje meej
Maar goed, die jongen doet een crosspost, mag niet, heel vervelend punt. Doe dan niet gelijk een reply van "crosspost" dat was het.
Wat je dan doet, is een fout beantwoorden met een andere fout. Want ''k neem aan dat dat volgenz de regels eigenlijk ook niet mag. Je vervuilt het forum met zwaar niet nuttige informatie. (dit niet btw.)
Je kan het wel even meededelen, nix op tegen. Maar zeg het even, en daarna ff gewoon hulp geven, of als je dat niet wil, doe je het niet. Maar mensen die alleen posten als mensen een fout maken.
En die knul geeft toch zelf aan dat het een fout was, en ''k kan hem me best voorstellen. Beter was geweest als een moderator hem ff had verplaatst hierna toe, maar okeej, dat terzijde.
Soms erger ''k me wel eens aan newbiez, maar iedereen is newbie geweest. Je begint niet met processor intelligentie bij je geboorte hoor (helaaz).
En om dan een discussie aan te gaan met elkaar, zwaar offtopic, komt nou niet echt over als professioneel of wel
Ben het met iedereen eens dus.
Gewoon zeggen dat hij fout zit (netjes)
Ook al heb je het zo vaak tegen newbiez gezegd, accepteer het maar dat die er altijd zullen blijven.
En ook gewoon normaal helpen met het probleem. Geen 3 pagina''s discussies aangaan, terwijl die knul een beetje rare bedenkingen krijgt bij dit forum, en nog steeds met z''n probleem zit !!!
''K geef alleen me mening, reageer er maar op zoals je wil. Maar ''k denk dat iedereen het wel met me eens kan zijn.
En, ''k denk dat je toch het beste gewoon directx 7.0 kan houden. Ook omdat de laatste driver update van de vd5 zijn geweest toen dx8.0 er nog niet eens was.
vind je het goed dat ik jouw quote ff helmaal negeer ??Op dinsdag 10 april 2001 22:09 schreef snnasss het volgende:
[..]
Jij hebt twee voeten, da''s ook waar maar daar zeik ik ook niet steeds over. Als jouw bijdrages hier beperkt blijven tot enkel dergelijke opmerkingen te maken, ga dan ergens anders wieberen.
ik leg het tenmiste uit en jij kankert mij aleen maar af, nuttige reply dan he
Heb je messchien een via-board? met een via chipset. Als dat het geval is even de nieuwe via drivers downen van www.viatech.com