[BC3] Voodoo 5 probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds vorige week heb ik een voodoo 5 5500 64MB (AGP), maar ik heb er alleen maar problemen mee. Zo deed ie het niet op windows 98 (nederlands en engels, het liep al vast voordat ik kon beginnen). Ik heb er nu dus maar windows ME opgezet, en dat deed het wel, dus ik blij.
Maar nu blijkt dus dat ik geen enkel spel meer spelen kan. Telkens als ik in een spel zit keert het na een ongeveer 5 minuten terug naar windows.

Ik hoop eigenlijk dat iemand dit bekend voorkomt, en mij kan helpen. Ik heb de kaart gekocht om eindelijk eens goede spellen te spelen, maar zo is er geen zak aan. Dus als iemand weet wat is hieraan kan doen, heel erg bedankt!

groetjes
P.S. andere drivers heb ik al geprobeerd--> helpt niet
en mijn systeem is:
PIII 667 MhZ
64 MB
9,2 GB HD
windows ME
voodoo 5
52x CD rom

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb em zelf geen v5, maar, heb je de nieuwste drivers???
zo nie, ga je gewoon terug naar waar je em gekocht hebt, zullen ze je vast wel helpen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

irq probleem mischien kijk onder systeeminfo conflicten

Verwijderd

Zeker bij alternate gekocht?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
CROSSPOST.....:(:(:(

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
:( crosspost

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Slotjeuuuuuuuuuuuuuuuu
Pagina: 1