Toon posts:

Mortyr (poging 2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, in de herhaling, want onder Software mocht het dus ff niet.

Het gaat dus om Mortyr, en gisteren heb ik de pre-pre release (ORIGINEEL) binnengekregen (ik zet het er ff bij, anders denkt iedereen dat het weer om illegale zooi gaat).

Nu heb ik begrepen dat Mortyr niet wordt uitgebracht.
Wie o wie heeft daar net wat meer info over?

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-02 09:45
Ik had er ergens wat overgelezen, moet je maar ff de bekende sites afgaan.
www.tweakers.net www.gamespot.com www.gamespot.co.uk www.gamesdomain.com www.sharkyextreme.com www.avault.com

staat vast wel ergens tussen

• Snuffel
  • Laatst online: 22-02 18:58

Snuffel

Vroem!

Tnx, ga wel ff snuffelen ;)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Annie
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Mocht je het toevallig nog niet gevonden hebben. Ik was toevallig vandaag de product info op me werk aan het doorlezen en daar stond iets in over Mortyr.

Het bedrijfje dat Mortyr heeft ontwikkeld heeft het idee verkocht aan Eidos (of Eidos heeft het weggekocht, tis maar hoe je het bekijkt). Maar later heeft Eidos toch besloten om het niet uit te brengen. Vanwege de Nazi hoofdfiguren (aanstootgevend, blabla).
Nu wil het eerste bedrijfje het terugkopen/terugkrijgen om het alsnog (onder eigen naam?) uit te brengen.
Maar daarover zijn ze nog bezig met onderhandelen.

Dit is wat ik begrepen heb uit het verhaaltje, misschien dat er op dit moment al iets meer bekend is. Kweetutniet.

groetjes.

Today's subliminal thought is:

• Femme
  • Laatst online: 10:20

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Eidos = Ubisoft

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de info.

Zou toch wel jammer zijn als ze dit inderdaad nooit gaan uitbrengen. Het spel ziet er meer dan brilliant uit. Lijkt gebaseerd op de Unreal engine, alleen grafisch aangepast.
In ieder geval bedankt!

• Annie
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Femme: Je hebt gelijk. Kwas even in de war met een ander verhaaltje wat er ook in stond.

Today's subliminal thought is:

Pagina: 1