[BC3] Een ongelovelijk irritant probleem !; Multomonitor

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
hallo mannen

ik ben al sinds zaterdag bezig om mijn multimonitor opstelling aan de praat te krijgen :r maar niets lukt
ik heb een oude stealth II s220 een hele oude trident 9440 en nog een stealth II s220
op de diamond site staat ( na een uur zoeken ) dat een multi-monitor met 2x een stealth II s220 niet kan :( :(
dan maar de oude trident , volgent probleem in windows 2000 geeft hij aan dat mijn stealth het niet doet ( sec. kaart ) en mijn trident wel ( pri. kaart )
hij zegt dit :

This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31)
:? :? :?
klopt niets van want met de zelfde driver en zonder de trident doet hij het wel :?

dan maar in windows 98 probeeren dan precies het zelfde probleem maar hij zegt dan dit :

Windows will atempt to restart without checking you computer''s hardware

extreem vaag vindt ik dit hoor |:(

dan dacht ik te probeeren om mijn pri. kaart en sec. kaart te verwisselen zodat de stealth pri. kaart wordt en de trident sec. kaart wordt , dan start de computer weer niet op :( :( :( :( :(

ik wordt nu ongeloofelijk gek!
heeft iemand ook zo iets gehad? :? :?

p.s de trident en de stealth is zeker niet brak
ik hoop dat je me kan helpen thx anyway

• James_Watt
  • Laatst online: 26-07 17:21
Het zal de combinatie wel zijn van beide kaarten.
Misschien een of meerdere adresconflicten...

Zijn het toevallig allemaal Pci Vga-kaarten?

Als je (aanneemmodus/) naast je AGP het tweede PCI slot neemt lukt het misschien beter (de eerste is meestal sharde met AGP).

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Probeer eens je computer op te starten vanaf je sec PCI kaart ipv primary PCI kaart.

Dat hielp bij mij (hoewel ik dan weer een AGP en een PCI kaart heb).

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:06
Je hebt gewoon andere drivers nodig, de drivers van beide kaarten moeten namelijk multimonitor ondersteunen! (Dat probleem heb ik ook gehad, dus gewoon ff andere drivers installeren)!

• razor-x
het zijn allebij pci kaarten

hoe boot ik vanaf de sec.kaart?

drivers : de stealth heeft de "nieuwste" drivers maar van de trident weet ik het niet zeker.. ( het is namelijk een zeer oude kaart )

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Het enige wat ik van multimonitoring weet als bijzonderheid van win2k, is dat kaarten die op een S3 chipset zijn gebaseerd het NIET doen. Onder win9x wel, onder win2k niet.

Ik heb zelf een Matrox Millennium G200 PCI naast m''n GF2 gezet.. Werkt prima onder win2k. Deze kaarten zijn te krijgen voor ~10-20,- op beurzen en rommelmarkten.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• razor-x
Op dinsdag 10 april 2001 21:16 schreef Burat het volgende:
Het enige wat ik van multimonitoring weet als bijzonderheid van win2k, is dat kaarten die op een S3 chipset zijn gebaseerd het NIET doen. Onder win9x wel, onder win2k niet.

Ik heb zelf een Matrox Millennium G200 PCI naast m''n GF2 gezet.. Werkt prima onder win2k. Deze kaarten zijn te krijgen voor ~10-20,- op beurzen en rommelmarkten.
mhhmmm als ik het goed heeft mijn trident 9440 een s3 chippie :(
zal eens kijken ofdat ik een andere kaart ergens kan krijgen

Verwijderd

razor-x schreef op dinsdag 10 april 2001 @ 22:10:
het zijn allebij pci kaarten

hoe boot ik vanaf de sec.kaart?

drivers : de stealth heeft de "nieuwste" drivers maar van de trident weet ik het niet zeker.. ( het is namelijk een zeer oude kaart )
weet jij toevallig waar ik die nieuwste drivers kan krijgen aangezien ik ook zo'n kaartje heb en die onder xp wil laten draaienl. mail me maar op: [email adres verwijderd]
ik hoop dat je me kunt helpen

[ Voor 6% gewijzigd door dusty op 03-08-2005 02:28 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Oude koe.

Bovendien is dit een discussie board, als je iets wilt vragen zou je antwoord krijgen OP het forum, dat gaan we niet verder via mail afhandelen, juist omdat alleen jij dan een oplossing zou krijgen en niemand anders, dan zou de volgende persoon ook weer gaan zeggen mail mij maar op xx@xx.xx

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.